کد خبر : 1472907 | 17 آبان 1396 ساعت 15:14 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران و پاناما خاطره ۱۳ساله پایان‌نامه خداداد

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف تیم ملی فوتبال پاناما خواهد رفت که ۱۳سال قبل در تنها دیداری که با این تیم انجام داده است صاحب یک برد ۱-۰ شده است.

به گزارش "ورزش سه" در آخرین روزهای آذرماه ۸۳ ایران در غیاب ۶-۵ یار اصلی خود مثل علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، رحمان رضایی، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان و... به مصاف حریف خود رفت.


در این روز ایران با ترکیب ابراهیم میرزاپور در درون دروازه، علی بداوی، جلال کاملی، محمد نصرتی، حسین کعبی در دفاع، جواد نکونام و محمد علوی در هافبک دفاعی، خداداد عزیزی، فرهاد مجیدی و نیکبخت در خط میانی و علی دایی در خط حمله به مصاف حریف رفته و با گل علی دایی برنده شد. در این بازی ۲بازیکن پاناما به نام های آنتونی توره س ریورا وکارلوس روبن مورد نظر پرسپولیس برای سال آینده اش قرار گرفتند. این ۲ نفر بازیکنانی کم ارزش و کم اثر برای پرسپولیس در سال ۸۴ بودند و در نهایت با انجام یکی دو بازی پرسپولیس را ترک کردند.

 

1252575


اما در نیمه دوم بازی بین ۲ تیم ملی ایران و پاناما نفراتی چون آرش برهانی، ایمان مبعلی، ستار زارع و مهرزاد معدنچی در نیمه دوم وارد زمین شدند. ایمان مبعلی جای خداداد، معدنچی به جای فرهاد مجیدی، آرش برهانی جای نیکبخت و بالاخره ستار زارع جای حسین کعبی وارد زمین شدند.


بعد از ۱۳سال ۲ تیمی به مصاف هم میروند که هر ۲  مجوز حضور در جام جهانی اخیر را در اختیار دارند. در این روز خداداد عزیزی برای آخرین بار در دوران حرفه ای فوتبالش ودر حالی که ۳۳ساله بود در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرد.

دیدگاه‌ها