کد خبر : 1473034 | 18 آبان 1396 ساعت 12:55 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

راموس:با صحبت‌های رونالدو درباره نقل‌وانتقالات مخالفم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با صحبت های رونالدو درباره اینکه رئال در نقل و انتقالات باید مانع جدایی برخی بازیکنان می‌شد، مخالف است.

راموس:با صحبت‌های رونالدو درباره نقل‌وانتقالات مخالفم

به گزارش "ورزش سه"، در طول نقل و انتقالات تابستان، رئال په په، موراتا، خامس رودریگس، دانیلو و چند بازیکن دیگر را به فروش رساند و حالا در فصل جاری با عملکرد ضعیف خود، 8 امتیاز با صدرنشین یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو در مصاحبه اخیر خود گفته بود که رئال باید مانع جدایی این چند بازیکن می‌شد؛ ولی راموس با صحبت های هم تیمی اش مخالف است.

 

1252111

 

 

او گفت:" من با رونالدو موافق نیستم. وقتی دو سوپرکاپ را بردیم، کسی از جای خالی بازیکنی صحبت نمی‌کرد. من بیشتر علت این موضوع را مصدومیت می‌دانم. وقتی همه کنار هم باشیم، تیم ما قوی تر خواهد شد. به نظرم جای هیچ بازیکنی در تیم ما خالی نیست، هیچ بازیکنی. ترکیب تیم ما عوض شده؛ ولی بعضی بازیکنان وظایفی دارند و بعضی دیگر وظایفی دیگر."

 

رونالدو تنها یک گل برای رئال در لالیگا به ثمر رسانده و راموس در این رابطه گفت:" برایم مهم نیست چه کسی گل می‌زند. هر کسی گلزنی کند، به یک اندازه خوشحال می‌شوم؛ ولی رونالدو نقشی متفاوت دارد. برخی عناوین انفرادی هستند که بستگی به تعداد گل‌های شما دارند."

دیدگاه‌ها