کد خبر : 1473370 | 20 آبان 1396 ساعت 11:06 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

برمی‌گردم و دوباره شاگرد کی‌روش می‌شوم

ماهینی: رویای بازی‌کردن در جام جهانی را دارم

مدافع سایپا با وجود این که در اردوی چند روزه تهران جزو آماده ترین بازیکنان بود با بدشانسی حضور در اردوی نهایی تیم ملی را از دست داد.

ماهینی: رویای بازی‌کردن در جام جهانی را دارم

به گزارش "ورزش سه"، دانیال ماهینی بازیکن جوان سایپا که جزو بازیکنان موردعلاقه کی روش در فوتبال ایران نیز قلمداد می شود بعد از مدت ها دوباره به تیم ملی دعوت شد؛ اما با بدشانسی به خاطر مصدومیتی که در اردو گریبانگیرش شد سفر به اتریش و هلند را از دست داد. پیرو همین اتفاق و شرایط فعلی با این بازیکن گفتگویی انجام دادیم.


بدشانس ترین بازیکن تیم ملی بودم


بدون شک بدشانس ترین بازیکن تیم ملی من بودم. شرایط خیلی خوبی در اردو داشتم؛ اما بدشانسی آوردم و مصدومیت دوباره گریبانم را گرفت. مدت ها بود برای بازگشت به تیم ملی لحظه شماری می کردم؛اما قسمت نبود که این بار افتخار شاگردی کی روش را داشته باشم. الان همه تمرکزم را روی بهبودی هر چه سریع تر و بازگشت دوباره به ترکیب سایپا گذاشتم تا با بازی های خوب دوباره به تیم ملی برسم.


نه اشکان نه هیچ بازیکنی از جایگاهش اطمینان ندارد


وقتی سرتمرین تیم ملی حاضر می شویم با دیدن برخی صحنه ها انگیزه مان دو چندان می شود. صحنه هایی که می بینیم چه اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی چه مابقی بچه ها همه یک انگیزه دارند تا تنها با عملکرد خوب بتوانند در افکار سرمربی تیم ملی جای بگیرند، چون هیچ کس از جایگاهش اطمینان ندارد؛ واقعا کلاس درس بزرگی است. نه اشکان با آن همه سابقه و افتخار نه من بی تجربه، هیچ کدام مان در تیم ملی جایگاه ثابتی نداریم و تنها با زحمت کشیدن و تلاش می توانیم جایگاهی به دست بیاوریم.


رویای من بازی کردن در جام جهانی است


رویای من بازی کردن در جام جهانی است، خیلی انگیزه دارم؛ خیلی دوست دارم در روسیه بازی کنم به خصوص در این سن و سال. می دانم رقبای سرسخت و باتجربه زیادی دارم که عبور از سد آنها دشوار است؛ اما تجربه سه سال گذشته در لیگ برتر به من خیلی کمک کرد تا بتوانم اعتماد به نفس و ضعف های خودم را پوشش بدهم.


کی روش مثل پدر جویای احوالم بود


مصدومیت را هم تنها می گذارم روی قسمت، چون واقعا در این اردو آماده و سرحال بودم. از کارلوس کی روش و مربیان تیم ملی بی نهایت سپاسگذارم، چون در روزهایی که مصدوم شدم مدام پیگیر وضعیتم بودند و مثل پدر جویای احوالم بود. واقعا کارکردن با مردی مثل کی روش مهمترین اتفاق زندگی فوتبالی ام است که این هم لطفی دیگر از خداوند متعال برای من و بقیه فوتبالیست های ایرانی محسوب می شود.


همه بازیکنان تا آخرین روز می توانند امیدوار باشند


به نظرم تمام لیگ و اروپا توسط کی روش و دستیارانش رصد می شود، چون می بینید که هر اردو این مربی برای فوتبالیست ها و طرفداران سورپرایزهای زیادی دارد. با این شرایط مسلما همه انگیزه دارند تا حتی یک اردو مانده به جام جهانی نیز خود را به تیم ملی تحمیل کنند؛ از همین رو نه تنها من بلکه همه آنهایی که آرزوی حضور در جام جهانی را دارند تا آخرین روز تلاش خواهند کرد.


روزهای بد سایپا به پایان می رسد


در سایپا واقعا بدشانسی دست از سر تیم ما برنمی دارد. حتی جلوی پرسپولیس هم ما مستحق شکست نبودیم؛ اما نمی دانم چرا خوش شانسی به ما لبخند نمی زند و برخلاف آن بدشانسی دست از سر ما برنمی دارد. نمی دانم شاید نتایج خوبی که در هفته های ابتدایی گرفتیم ما را در چشم ها قرار داد و ... (باخنده) اما شک نداشته باشید همان طور که علی آقا دایی گفتند این روزهای بد سایپا هم تمام می شود و ما به همان تیمی تبدیل می شویم که کابوس رقبا شده بود.

دیدگاه‌ها