کد خبر : 1473390 | 20 آبان 1396 ساعت 11:53 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدیدترین اخبار از ورزشگاه مجهز اهواز

بزرگترین جایگاه خبرنگاران در «فولاد آره نا»

ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان در مرحله تکمیل است و شاید به زودی این ورزشگاه مجهز میزبان بازی های این تیم باشد.

 

به گزارش "ورزش سه" قرار بود در این فصل ورزشگاه مجهز «فولاد آره نا» متعلق به تیم فولاد در شهر اهواز افتتاح شود؛ اما هنوز به دلیل انجام مراحل تکمیلی این پروژه این اتفاق نیفتاده است. با این حال این ورزشگاه که می تواند یکی از مجهزترین ورزشگاه های فوتبال در ایران باشد با ظرفیت بیش از 30 هزار تماشاگر و امکاناتی نظیر سرویس های بهداشتی و آب خوری مجهز، نور مناسب، جایگاه ویژه خبرنگاران با سیصد صندلی و بسیاری دیگر از امکانات مورد نیاز یک استادیوم مجهز و امروز در حال تکمیل است. در همین رابطه مشاور طراح و ناظر اجرای این ورزشگاه درباره شرایط ساخت و امکانات این ورزشگاه اطلاعات جدیدی را در اختیار ورزش سه قرار داده است که در زیر می خوانید:


- تعداد صندلیهای نصب شده در ورزشگاه 30655 صندلی است و با احتساب ظرفیت تماشاچیان ایستاده گنجایش دقیق و رسمی استادیوم فولاد آره نا 35000 نفر است.


- این استادیوم که در بالاترین سطح استانداردهای تائید شده فیفا طراحی و اجراشده است می تواند به راحتی بازیهای بین المللی را میزبانی کند زیرا تنها ورزشگاهی است که 2500 لوکس نور را برای مسابقات فوتبال تامین نماید، زمین چمن آن زیرسازی بسیار مناسب داشته و گرمایش ازکف ، نور مصنوعی مناسب، و آبیاری تحت کنترل اتوماتیک دارد.

 

1252998


- تنها ورزشگاهی است که به تعداد متناسب با ظرفیت پر آن شیر آب خوردن خنک و گوارادر اختیار تماشاچیان در دمای 50 درجه اهواز بازیها را تماشا و تیمشان را تشویق می نمایند می گذارد.


- جایگاه اختصاصی برای اقشار مختلف و تخصصهای متفاوت علاقه مند به فوتبال به طور مناسب فراهم شده است ازجمله vvip- vip-ip , به طور اختصاصی 300 جایگاه برای خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها و جراید ( دارای میز و بدون میز) 4 استودیوی گزارشگری و یک استودیوی 40 مترمربعی با دید مستقیم و عالی به سمت زمین فوتبال ، موقعیت بسیار خوب برای دوربین فیلمبرداری با زاویه مناسب به سمت زمین چمن فوتبال.

 

1252999


- امکان تجهیز یک کلوپ ورزشی، تفریحی مناسب در شرق استادیوم که ورزشهای اسکواش، بدنسازی، گیم نت ، ورزشهای سالنی و یک رستوران بزرگ و همچنین دو فروشگاه بزرگ عرضه محصولات ورزشی بخصوص تبلیغاتی برای باشگاه فولاد خوزستان فراهم نماید.


- این استادیوم علاوه بر دارا بودن دو سالن رختکن فوق مدرن بزرگ که دارای سونای خشک و تر و جکوزی و دوش به تعداد بازیکنان و 2 سالن رختکنی و آموزشی 2 سالن رختکن دیگر برای تیمهای سوم و چهارم درصورتیکه قبل از بازی اصلی ، بین تیمهای امید بازی برگزار شده باشد جهت خدمت رسانی به آنها.


- تمامی جایگاههای تماشاچیان و صندلیها کاملا در زیر سقف 30000 مترمربعی سایه انداز آن که از نوع بهتری چادر پلیمری دنیا که متناسب با اقلیم اهواز می باشد قرار می گیرند. با نورپردازی دکوراتیو در زیر آن در شب نمای شبانه زیبائی که از دوردستها و دیده می شود ایجاد می نماید.

دیدگاه‌ها