کد خبر : 1473454 | 20 آبان 1396 ساعت 15:48 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

از بازی های هفته چهارم لیگ برتر

سپاهان-شهرداری؛ فینال زودرس فوتبال بانوان

فینال زودرس لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته چهارم برگزار می شود.

سپاهان-شهرداری؛ فینال زودرس فوتبال بانوان

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر بانوان، تیم های شهرداری بم، سپاهان اصفهان و راهیاب ملل سنندج، هر سه با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند و خود را در قامت مدعیان اصلی قهرمانی فصل جاری نشان دادند.

 

اما در مسابقات هفته ی چهارم لیگ همه ی نگاه ها به سمت شهر بم است؛ جایی که شهرداری این شهر میزبان دیگر تیم مدعی، یعنی سپاهان اصفهان خواهد بود. در این دیدار تیم برنده می تواند گام بلندی برای قهرمانی در لیگ بردارد.

 

شهرداری بم و سپاهان علاوه بر امتیازات، در زمینه ی گلزنی هم تا اینجا پا به پای هم پیش رفته اند و هر دو تیم با 14 گل زده در سه هفته ی ابتدایی، به صورت مشترک دارای بهترین خط حمله ی لیگ هستند. البته بمی ها تنها به لطف 2 گل خورده ی کمتری که نسبت به حریف اصفهانی خود دارند، صدر جدول رده بندی را تصاحب کرده اند.

 

این بازی جدا از حساسیتی که به خاطر جدول رده بندی دارد، یادآور جدال مدعیان قهرمانی فصل گذشته لیگ بانوان نیز هست. پس از پایان لیگی که بازهم تیم های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و آینده‌سازان در آن مدعی قهرمانی بودند تعداد زیادی از بازیکنان تیم آینده سازان میهن نجف آباد، قهرمان فصل گذشته ی لیگ، پس از مشخص نشدن تکلیف این تیم، به تیم تازه تشکیل شده ی سپاهان رفتند و در سودای تکرار عنوان قهرمانی خود با یک تیم اصفهانی دیگر هستند.

 

رقابت آینده سازان و شهرداری بم در فصل گذشته به حدی تنگاتنگ بود که به هفته ی پایانی کشید و در پایان نماینده نجف آباد با 47 امتیاز قهرمان شد و شهرداری بم با یک امتیاز کمتر به مقام نایب قهرمانی رسید.

 

این دو تیم در زمینه ی آمار فردی هم صدرنشینان فصل جاری لیگ را در اختیار دارند. زهرا قنبری، هافبک تیم شهرداری بم، با به ثمر رساندن 8 گل، تا به اینجا خانم گل لیگ برتر است و پشت سر او، فروغ موری، بازیکن تیم سپاهان با 6 گل زده قرار دارد.

 

نکته جالب درباره این دو تیم اینکه دو نفر از بهترین های فوتبال بانوان در فصول گذشته در این دو تیم قرار دارند. سارا قمی به همراه بازیکنان باتجربه ای همچون کوهستان خسروی در جمع بمی ها حضور دارند و در طرف مقابل نیز فروغ موری، بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر در کنار بازیکنانی همچون الهام فرهمند که بهترین گلزار فصل قبل محسوب می‌شود در میان سپاهانی ها حضور دارند.

 

البته علاوه بر این دو تیم شهرداری سیرجان نیز از جمله دیگر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود اما با توجه به حضور دو تیم سپاهان و شهرداری بم در رده های ابتدایی جدول، بازی این دو تیم در هفته چهارم را یک فینال زودرس دانست.

دیدگاه‌ها