کد خبر : 1473599 | 21 آبان 1396 ساعت 12:01 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدهی استقلال، تراکتور و پرسپولیس پنج برابر نفت است

نصرتی: چرا نفت تهران باید از آسیا حذف شود؟!

مدافع باتجربه نفت طلاییه تهران اعلام کرد حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا بی انصافی است و نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ بدهد.

نصرتی: چرا نفت تهران باید از آسیا حذف شود؟!

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره اینکه گفته می شود استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا می روند و نفت تهران حذف خواهد شد، اظهار داشت: من نمی دانم این مساله بر چه مبنایی انجام گرفته است. اینکه آقای داورزنی اعلام می کند استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مشکلی برای بازی کردن در آسیا ندارند و نامی از نفت نمی برد، برای من به عنوان بازیکنی که سالها در این فوتبال حضور دارم عجیب است.


وی ادامه داد: به عنوان بازیکنی که هم در پرسپولیس و هم در تراکتورسازی بازی کردم و از هردو این تیم ها هم طلبکار هستم، می دانم بدهی های این دو باشگاه و حتی استقلال بسیار بیشتر از نفت تهران است و اینکه بخواهند ما را از آسیا کنار بگذارند، نامردی است. باید دلیل این مساله را توضیح بدهند؟ چون نفت تهران تماشاگر ندارد، باید سرش بریده شود و حق قانونی اش را بگیرند؟ من اطمینان دارم بدهی های نفت تهران یک پنجم بدهی های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی هم نیست.


مدافع نفت تهران همچنین گفت: همه ما دوست داریم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و دلخوشی مان همین مساله است. حالا ما چند بازیکن باتجربه تیم بارها چنین مسابقاتی را تجربه کردیم اما تیم ما جوان های زیادی دارد که دوست دارند در آسیا دیده شوند و آینده شان را رقم بزنند. این بازیکنان خانواده دارند. باید سهمیه نفت تهران در آسیا حفظ شود و ما به حق قانونی مان برسیم.


نصرتی در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد: من از پرسپولیس و تراکتورسازی طلبکار هستم ولی شکایتی نکردم. خوب است که ریاکار باشیم و شکایت کنیم و پولمان را بگیریم. این انصاف است که چون شکایت نکرده ایم، پولمان را نگیریم و جالب اینکه مسئولان دو باشگاه حرفی هم از بدهی ما نزنند. آیا باید ما هم شکایت کنیم؟


وی درباره روند برگزاری تمرینات نفت تاکید کرد: تمرینات ما به صورت کاملا منظم برگزار می شود. برخی افراد می خواستند علیه کادرفنی جو درست کنند اما به هدفشان نمی رسند. ما با قدرت تمرینات خود را ادامه می دهیم و منتظر هستیم تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم.


نصرتی در پایان افزود: من آدمی نیستم که از فردی بیهوده تعریف کنم اما وقتی یک نفر آمده و از جیبش برای فوتبال هزینه می کند و به هیچ منبع دولتی وصل نیست باید حمایت شود. در این شرایط آشفته فوتبال یک نفر(جهانیان) پیدا شده که از جیب خود هزینه می کند و باید با او همکاری شود.

دیدگاه‌ها