کد خبر : 1473605 | 21 آبان 1396 ساعت 13:06 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از 9 هفته و کسب 8 امتیاز

افاضلی از مربیگری صبای قم کناره گیری کرد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از هدایت این تیم دسته اولی فوتبال ایران کناره گیری کرد.

افاضلی از مربیگری صبای قم کناره گیری کرد

به گزارش " ورزش سه" تیم فوتبال صبای قم در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران نتوانسته هنوز نتایج خوبی بگیرد. این تیم در پایان هفته دوازدهم با 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

هومن افاضلی بعد از هفته سوم و از بازی صبا برابر ملوان روی نیمکت این تیم نشست و بعد از گذشت هشت هفته او نیز از نشستن روی نیمکت صبا انصراف داده و کنار کشید. افاضلی اعلام کرده بود که در صورتی که این تیم در آخرین بازی اش برابر اکسین البرز نتیجه نگیرد از تیم کناره گیری خواهد کرد. صبا در هفته دوازدهم برابر اکسین البرز در قم با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و این باعث شد تا هومن افاضلی امروز با حضور در تمرین تیمش از بازیکنان خداحافظی کرده و عدم حضورش در صبا را رسمیت ببخشد.


هومن افاضلی مربی 46 ساله که هدایت صبا را برای 9 هفته به عهده داشت پیش از این سابقه حضور در کادر تیم های ملی ایران در زمان میروسلاوبلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ و علی دایی و سپس سرمربیگری تیم امید ایران ، استیل آذین و شهاب زنجان را به عهده داشته است.


افاضلی اما از زمان حضور در صبا و از هفته چهارم 5 مساوی ، یک برد و سه باخت و در مجموع 8 امتیاز به دست آورد. نکته جالب اینجا است که صبا قبل از او تنها یک امتیاز به دست آورده بود با این حال گویا شرایط ادامه کار و موفقیت با این تیم برای افاضلی امکان پذیر نبوده است که او عاقبت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. صبای قم طی دو فصل اخیر با مشکلات مالی و کمبود امکانات مواجه بوده و این موضوع در این فصل شدت گرفته است.

دیدگاه‌ها