کد خبر : 1473775 | 22 آبان 1396 ساعت 12:30 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار روزنامه های ایتالیا؛ همه یا هیچ! (عکس)

تیم ملی ایتالیا امشب در دیداری سرنوشت ساز مقابل سوئد قرار خواهد گرفت و با توجه به نتیجه دیدار رفت، تیتر اصلی روزنامه های ایتالیایی پر از بیم و امید است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در دیدار رفت مرحله پلی آف جام جهانی مقابل سوئد با نتیجه 1-0 شکست خورد؛ نتیجه ای که جبران آن سخت به نظر نمی رسد؛ اما با توجه به بسته ماندن دروازه سوئد در خانه، گل خوردن ایتالیا در دیدار امشب، کار را برای شاگردان ونتورا بسیار دشوار خواهد کرد. روزنامه های ایتالیایی علی رغم انتقادهایی که به تیم ونتورا دارند، امروز با تیترهای امیدوارکننده تر منتشر شده اند تا در روز سرنوشت ساز آتزوری، هواداران تیم شان را از پیش ناامید نکرده باشند. 

 

1253404

 

"همه یا هیچ" تیتری است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت انتخاب کرده است. این روزنامه نوشته که ونتورا برای اجتناب از "آخرالزمان" (اصطلاحی که این روزنامه برای حذف احتمالی ایتالیا انتخاب کرده)، امشب دست به قمار خواهد زد.

 

1253402

کوریره دلو اسپورت امیدوارترین روزنامه ایتالیایی است که تیتر زده:" ما صعود می کنیم" و از هواداران ایتالیایی خواسته تا در سن سیرو از آتزوری حمایت کنند و به تیم شان باور داشته باشند. 

 

1253403

 

"با سکوت به سمت مسکو" تیتر توتو اسپورت است. این روزنامه معتقد است که ایتالیایی ها به جای حرف زدن، باید در زمین نشان بدهند که شایسته صعود به جام جهانی هستند.

دیدگاه‌ها