کد خبر : 1473984 | 23 آبان 1396 ساعت 10:19 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش و شاگردان سوژه رسانه‌های پرتغالی

ادامه بردهای ایران در بازی های تدارکاتی و حفظ رویه شکست ناپذیری در سال 2017 باعث شد تا رسانه های پرتغالی توجه خاصی به کی روش و شاگردانش نشان بدهند.

کی‌روش و شاگردان سوژه رسانه‌های پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، حضور کارلوس کی روش به عنوان یکی از چهره های محبوب و سرشناس فوتبال پرتغال روی نیمکت ایران باعث شد تا تمامی اتفاقات و حواشی اطراف اردوی تیم ملی بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور داشته باشد به خصوص نتایج و بردهای اخیر در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه.


از همین رو برد برابر ونزوئلا که به روند شکست ناپذیری کی روش و شاگردانش در بازی های سال میلادی 2017 ادامه داد باعث شد تا بسیاری از رسانه های پرتغالی در گزارش های خود پیرامون بررسی مسائل فنی و حاشیه ای به تمجید از سرمربی ایران و ملی پوشان بپردازند که این هجمه از اخبار آن هم در رسانه های پرتغالی جالب توجه به نظر می رسید.

 

1253615


سایت Record پرتغال به عنوان یکی از سرشناس ترین رسانه ها نوشت:« ونزوئلا هم نتوانست ترمز ایران را بکشد تا کی روش همچنان به بردهای با حداقل گل خود در هلند ادامه دهد و همچنان روزهای رویایی را با تیم اول آسیا تجربه کند. در این بازی علیرضا جهانبخش با گل دقیقه 57 خود یک برد دیگر تقدیم سرمربی پرتغالی کرد تا آماده سازی ایران برای روسیه 2018 همچنان با نتایج فوق العاده ادامه پیدا کند».


روزنامه لانسه پرتغال هم در گزارشی آورد:« ونزوئلا در هلند و در جدالی دوستانه برابر ایران تسلیم شد. حریف ایران هرچند فهرست کاملی از تمام ستارگانش داشت؛ اما به خوبی وارد بازی دوستانه با ایران در نایمخن نشد. علیرضا جهانبخش در این مسابقه گل زد و از برتری جزیی تیمش برای پیروزی مقابل جمعیت بسیار کمی بهره برد».


سایت MySport پرتغال نوشت:« ایران در مسیر آماده‌سازی بهتر برای جام جهانی روسیه، پیروز آخرین مسابقه تدارکاتی‌اش در سال ۲۰۱۷ شد. تیم ایران با کسب برد یک بر صفر یک پیروزی دیگر کسب کرد، بردی که با گل علیرضا جهانبخش، بازیکن AZ آلکمار و اشتباه کونترراس، دروازه‌بان ذخیره و تعویضی ونزوئلا حاصل شد، گرچه باید به حرکت تیمی ایرانی ها که فوق العاده بود، احترام گذاشت».

دیدگاه‌ها