کد خبر : 1473997 | 23 آبان 1396 ساعت 11:07 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست موقت پرسپولیس اعلام کرد؛

آخرین وضعیت قرارداد برانکو و پرداخت مطالبات

حمیدرضا گرشاسبی از ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

آخرین وضعیت قرارداد برانکو و پرداخت مطالبات

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس خاتمه می‌یابد و با توجه به موفقیت‌های بزرگی که طی مدت حضورش در این تیم کسب کرده، هواداران انتظار دارند به کار خود روی نیمکت این تیم ادامه دهد.


با این شرایط اما تغییر و تحولات اخیر باشگاه پرسپولیس در کنار مسائل حاشیه‌ای حول مشکلات مالی و پرونده‌های فیفا باعث شده تا این مذاکره هنوز به صورت جدی از سوی دو طرف صورت نپذیرد و توافقی برای ادامه همکاری شکل نگرفته است.


حمید رضا گرشاسبی، عضو هیات مدیره این باشگاه که در غیاب علی اکبر طاهری اکنون با عنوان سرپرست موقت در این تیم فعالیت دارد؛ در گفتگو با سایت وزارت ورزش در خصوص ادامه همکاری طرفین گفت: خود من در این مورد با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس و رضایت وزیر ورزش و جوانان و هواداران از برانکو ، با او جلسه‌ای خواهم داشت و در نهایت با حضور هیات مدیره برانکو در پرسپولیس می‌ماند چرا که عاشق ایران و عاشق پرسپولیس است.


وی این خبر خوش را نیز به بازیکنان و اعضا تیم هم داد که با حمایت وزارت ورزش و دریافت مطالبات از حامی مالی بخشی از قرارداد بازیکنان نیز پرداخت خواهد شد: با تلاش و حمایت وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ما از حامی مالی برای پرداخت درصدی به کادر فنی و بازیکنان دریافت شده و ظرف امروز و فردا به آنان پرداخت می شود.


گرشاسبی همچنین اعلام کرده این تیم مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به برطرف کردن موانع پیش رو ندارد: تمرینات پرسپولیس با برنامه و منظم دنبال می شود و هواداران اصلا نگران نباشند و با دریافت مجوز حرفه ای گری از کنفدراسیون فوتبال آسیا که با پیگیری مستمر وزیر و رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت از این بابت هم مانند استقلال و تراکتورسازی هم نگرانی نداریم.

دیدگاه‌ها