کد خبر : 1474070 | 23 آبان 1396 ساعت 16:16 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی رئیس ورزش عربستان از تیم ملی فوتبال

واکنش رییس فدراسیون عربستان به اخراج بائوسا

عربستانی ها در جریان یک اردوی آمادگی در شهر لیسبون برابر بلغارستان و پرتغال باختند تا رئیس سازمان ورزش این کشور از نتایج فوتبال این کشور اعلام نارضایتی کند.

واکنش رییس فدراسیون عربستان به اخراج بائوسا

به گزارش "ورزش سه"، ترکی آل شیخ  رئیس سازمان ورزش کشور عربستان، باخت در 2بازی به خصوص برابر بلغارستان را پایین تر از اعتبار فوتبال کشورش دانست. آل شیخ به صراحت عملکرد ادگاردو بائوسا را زیر سوال برده و گفت: در روند آماده سازی، تیم فوتبال ما باید نتایج بهتری بگیرد و عملکرد فوتبال کشور مورد رضایت ما نیست.


تیم ملی عربستان در اردوی مورد اشاره برابر لاتویا برنده شده و برابر پرتغال 3-0 و بلغارستان 1-0 بازنده شده است. آنها با فان مارویک به جام جهانی صعود کردند؛ اما بلافاصله بعد از صعودشان به جام جهانی از وجود سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که در ماه های گذشته با هدایت تیم ملی امارات باعث پیشرفت کیفیت فوتبال ملی این کشور شده بود، بهره بردند. ادگاردو بائوسا از مربیان معتبر فوتبال در کشور آرژنتین بوده است؛ اما شاید در عربستان او را دوست نداشته باشند، چرا که تیم ملی این کشور با مربی هلندی مشهوری چون فن ماوریک به جام جهانی صعود کرد.


عادل عزت، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در رابطه با نتایج گرفته شده توضیح داد: این تازه ابتدای کار آماده سازی ماست، ما برای آماده سازی در روسیه با تیم های بزرگی بازی خواهیم کرد، تیم هایی چون برزیل، آرژانتین، آلمان و البته شاید با فرانسه و بلژیک هم بازی کنیم؛ تا آن روز ما برای حضور در جام جهانی تبدیل به تیمی بزرگ و شایسته خواهیم شد.


عادل عزت افزود: باخت 1-0 برابر بلغارستان هیچ تاثیر منفی در روند آماده سازی ما ندارد و هیچ فاجعه ای در کار ما ایجاد نکرده است.


او ادامه داد: بعضی ها از ما انتقاد دارند؛ اما باید گفت آماده سازی برای حضور در جام جهانی با آماده سازی در مسیر مسابقات جام ملتهای آسیا متفاوت است؛ ضمن این که برخلاف شایعات، ما هیچ اولتیماتومی از سازمان ورزش عربستان نداشته ایم.

دیدگاه‌ها