کد خبر : 1474090 | 23 آبان 1396 ساعت 17:31 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست شاگردان علی دایی؛

تراکتورسازی قهرمان جام شهدا شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک بازی یک طرفه موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر برابر سایپا شد.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا و تراکتورسازی به ترتیب با شکست پارس جنوبی جم و پدیده به فینال جام شهدا راه یافته بودند تا در فینال باز هم شاهد رویارویی علی دایی و یحیی گل محمید باشیم که یک بار هم در رقابت های لیگ هفدهم به مصاف هم رفته بودند و تراکتورسازی با پیروزی این مسابقه را ترک کرده بود.

 

اولین گل این مسابقه با شوتی سهمگین توسط فرزاد حاتمی در دقیقه 26 به ثمر رسید تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد. در نیمه دوم باز هم فرزاد حاتمی بود که در دقیقه 74 اختلاف را به دوبرابر افزایش داد و در دقیقه 86 امید عالیشاه بعد از نزدیک به یکسال دوری از میادین فوتبالی گل سوم بازی را به ثمر رساند تا شاگردان یحیی گل محمدی در یک بازی تقریبا یک طرفه موفق به شکست نارنجی پوشان سایپا شوند و قهرمان تورنمنت چهار جانبه جام شهدا لقب بگیرند.


البته این دیدار چندان بی حاشیه هم نبود و هر دو مربی انتقاداتی به عملکرد داوری داشتند. کادر فنی و بازیکنان تیم سایپا معتقد بودند که داور در دقیقه 76 باید حاتمی را با کارت زرد دوم جریمه می کرد ولی داور مسابقه توضیح داد کارت زردی که در نیمه اول از جیب خارج کرده، برای فرزاد حاتمی نبوده است.


البته در نهایت این بازی بدون قربانی خاتمه نیافت و در دقایق پایانی بود که رضا اسدی هافبک تیم سایپا با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد.

 

1253681

 

1253680

 

1253679

 

دیدگاه‌ها