کد خبر : 1474111 | 23 آبان 1396 ساعت 18:37 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

حکم کسر از امتیاز از استقلال را دارم

مرفاوی: یک ریال هم به استقلال تخفیف نمی‌دهم!

سرمربی اسبق استقلال می گوید حاضر نیست بابت طلبش به این باشگاه تخفیف بدهد.

مرفاوی: یک ریال هم به استقلال تخفیف نمی‌دهم!

صمد مرفاوی به "ورزش سه" گفت که حکم کسر امتیاز از استقلال را دارد: 2 روز پیش جلسه ای برگزار کردند ولی اختلاف مان زیاد بود. من الان 6 سال است از استقلال طلب و 2 حکم علیه این تیم دارم. یکی حکم انضباطی و یکی بعد از مدتی در سال 90 حکم کسر امتیاز گرفتم.  باید مسوولان این حکم را اجرا می کردند ولی آنها کاری نکردند و من سکوت کردم.


او ادامه داد: در این مدت خواستم با چند مسئول استقلال دیدار کنم اما آنها تحویل نمی گرفتند و می گفتند طلب های قبل به ما مربوط نمی شود. بعد از 6 سال دوباره از آقای توفیقی وقت ملاقات خواستم و ایشان امروز و فردا می کردند و هیچ کس من را تحویل نگرفت. دو سه روز پیش آقای توفیقی زنگ زد و من پیش افتخاری رفتم. آقای افتخاری به من گفت 40 درصد تخفیف بدهم، بعد گفت 50 و 60 درصد تخفیف بدهم ولی من گفتم آن حکم باید اجرا شود و باید جریمه دیرکرد من را هم بدهند.


سرمربی اسبق استقلال در پایان گفت: من مالیات این پول را پرداخت کرده ام و  چرا باید تخفیف بدهم.  از مدیران استقلال یک سوال دارم؛  یک میلیارد هزینه می کنید و بازیکن می خرید و تازه به آنها بازی هم نمی دهید ولی 6 سال باید پول من را پرداخت نکنید؟  این همه سال صبر کرده ام و بازهم صبر می کنم و حقم را از استقلال می گیرم. چطور استقلالی ها اعتصاب می کنند؟ من بعد از 6 سال نباید پولم بگیرم؟ ما مدیون استقلال هستیم ولی برای آن زحمت هم کشیده ایم و حق مان است که پول مان را بگیریم.

دیدگاه‌ها