کد خبر : 1474115 | 23 آبان 1396 ساعت 18:37 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا فرزاد حاتمی مقابل سایپا اخراج نشد؟(عکس)

با وجود اعتراض مسئولان سایپا به اشتباه داور مسابقه با تراکتورسازی در اخراج نکردن فرزاد حاتمی اما در بازبینی صحنه‌های مسابقه مشخص است که تصمیم داور درست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار فینال جام شهدا میان تراکتورسازی و سایپا یک حاشیه عجیب رخ داد که اعتراض شدید اعضای کادرفنی تیم نارنجی پوش به خصوص علی دایی را به همراه داشت. در اواسط نیمه دوم این مسابقه علی صفایی داور بازی به فرزاد حاتمی کارت زرد نشان داد و همین امر عصبانیت سایپایی‌ها را همراه خود کرد. آنها اعتقاد داشتند داور در وقت های اضافی نیمه نخست نیز یک کارت زرد به حاتمی نشان داده و باید این بازیکن را از زمین اخراج می‌کرده اما شواهد چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.


صحنه‌ای که سایپایی ها معتقدند داور به فرزاد حاتمی کارت زرد نشان داده،‌در دقیقه 45+2 نیمه اول رخ داد که حامد حسینعلی‌زاده روی آرش رضاوند خطای شدیدی انجام داد. هافبک جوان تراکتورسازی با کف پا به سینه رضاوند کوبید و داور به همین خاطر او را با کارت زرد جریمه کرد. در این صحنه فرزاد حاتمی که نزدیک به حسینعلی‌زاده بود به سمت داور رفت و اعتراض کرد و به همین خاطر تصور می‌شد داور به حاتمی اخطار داده است که بازبینی صحنه نشان می‌دهد این تصور اشتباه بوده است.

 

1253728


برای پیگیری بیشتر موضوع با فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر که در ورزشگاه حضور داشت هم صحبت کردیم که اوگفت:‌«وقتی داور در نیمه دوم به حاتمی اخطار نشان داد، ما خودمان هم تصور کردیم که باید او را اخراج می‌کرده است. به همین خاطر نزد داور چهارم رفتم و به او موضوع را گفتم. بررسی لیست اخطاری‌ها اما نشان داد که داور در نیمه نخست به بازیکن شماره 32 تراکتورسازی یعنی حامد حسینعلی‌زاده کارت زرد داده و اشتباهی برای اخراج نکردن حاتمی انجام نداده است.»


عکس: مصطفی منطقی

دیدگاه‌ها