کد خبر : 1474124 | 23 آبان 1396 ساعت 19:15 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه ناظر بازی و درگیری در حافظیه (عکس)

تصمیم ناظر بازی دیدار دو تیم برق جدید شیراز و نفت مسجد سلیمان در تغییر جایگاه هواداران تیم میهمان باعث ایجاد درگیری میان طرفداران دو تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم های اول و دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ یک در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند و در پایان تساوی بدون گل نتیجه کار دو تیم شد.


البته این دیدار حساس  که سرنوشت صدرنشین لیگ را مشخص می کرد، بی حاشیه هم نبود و در پی تصمیم ناظر بازی که پیش از شروع دیدار تصمیم به تغییر جایگاه تیم میهمان گرفته بود، درگیری هایی میان هواداران دو تیم از ابتدا تا انتهای بازی ایجاد شد.


ماجرا از این قرار است که معمولا در ورزشگاه حافظیه جایگاه پشت نیمکت تیم میهمان به هواداران تیم رقیب داده می شود، اما در این مسابقه ناظر بازی از هواداران مسجد سلیمانی که تعدادشان به عدد 30 نمی رسید، درخواست کرد تا کنار هواداران تیم میزبان یعنی برق نوین شیرازمستقر شوند که در این مسابقه هم مانند دیدارهای قبلی برق جدید شیراز حضوری 4 هزار نفری داشتند.

 

1253752

 

1253751

 

1253750

 

1253749


این تصمیم عجیب باعث شد تا هواداران دو تیم از همان دقیقه 2  و با توجه به اینکه مانعی میان آنها نبود، فحاشی و پرتاب اشیاء به نیمکت های تیم رقیب را شروع کنند و تا پایان بازی هم ادامه دهند.


البته مربیان دو تیم در کنفرانس خبری اشاره ای به مشکلاتی که در طول بازی رخ داد، نداشتند ولی قطعا این تصمیم بدون بررسی عواقب آن در ورزشگاه هایی که زیرساخت مناسبی ندارد، می توانست اتفاقات بدتری را رقم بزند که حداقل در این بازی ختم به خیر شد.

دیدگاه‌ها