کد خبر : 1474140 | 23 آبان 1396 ساعت 19:45 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان کاراته به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌روند

اعضای تیم ملی کاراته برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه هفته آینده عازم این شهر می‌شوند.

ملی‌پوشان کاراته  به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه می‌روند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: با هماهنگی فدراسیون و جامعه کاراته قرار است هفته آینده به همراه سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی و جمعی از ملی پوشان و قهرمانان برای کمک به مردم آسیب دیده عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شویم.

 

وی افزود: از دست دادن تعدادی از هموطنان باعث تالم خاطر ما شد و بر این اساس تصمیم گرفتیم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جامعه بزرگ کاراته به کمک آسیب دیدگان بشتابیم.

 

پورشیب گفت: آماده دریافت کمک های نقدی جامعه کاراته و ورزشکاران هستیم تا بتوانیم اقلام مورد نیاز اعم از موادغذایی و گرمایشی مناطق زلزله زده را تهیه کنیم. البته آمادگی دریافت کمک های غیرنقدی را هم داریم که در خصوص چگونگی دریافت آنها پیش از اعزام به کرمانشاه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

به گزارش ایسنا، پس از زلزله مناطق غربی کشور، ورزشکاران مطرح از جمله علی دایی، کیمیا علیزاده، کیانوش رستمی و مسعود حجی زواره برای جمع آوری کمک های مردمی اعلام آمادگی کردند.

 

همچنین چهره‌های ورزشی و قهرمانان کشور به همراه مدیران ورزش و روسای فدراسیون‌ها در کنار سایر اقشار جامعه ضمن ابراز هم‌دردی با زلزله‌زدگان استان‌های غربی ایران، آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کردند. از این رو جامعه ورزش چهارشنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی گرد هم  می‌آیند تا با کمک‌های هم میهمانان بتوانند مرهمی باشند بر زخم‌های بازماندگان این حادثه.

 

ورزشکاران و چهره‌های صاحب‌نام ورزش ایران فردا از ساعت ۹ و نیم صبح تا پانزده در ورزشگاه شهید شیرودی واقع در خیابان مفتح جنوبی منتظر دریافت کمک‌های مردمی هستند.

دیدگاه‌ها