کد خبر : 1474164 | 23 آبان 1396 ساعت 23:12 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

روسیه 3-3 اسپانیا؛ توقف لا روخا در سرما

تیم ملی اسپانیا در دیداری تدارکاتی مقابل روسیه با تساوی 3-3 متوقف شد.

روسیه 3-3 اسپانیا؛ توقف لا روخا در سرما

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان خولن لوپتگی با دو گل از حریف پیش افتادند اما تیم میزبان در ادامه نمایش بسیار خوبی ارائه داد و در نهایت توانست به یک تساوی شیرین دست پیدا کند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اسپانیا ایجاد کرد؛ اما این لا روخا بود که در دقیقه 9 به گل رسید. روی ارسال عالی مارکو آسنسیو از سمت چپ بود که یوردی آلبا با یک ضربه سر دقیق، کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم در تلاش برای  رسیدن به گل بودند تا اینکه در دقیقه 33، اسپانیا صاحب یک ضربه پنالتی شد. داور برخورد توپ به شانه بازیکن روسیه را پنالتی تشخیص داد و سرخیو راموس با یک ضربه محکم، توانست حساب کار را 2-0 کند.

 

1253781

 

فشار حملات روسیه بعد از این گل افزایش پیدا کرد و بعد از اینکه یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، سرانجام دردقیقه 41 به گل رسیدند. روی یک همکاری عالی از اسمولوف و میرانچوک بود که در نهایت اسمولوف با یک ضربه دقیق، اختلاف را به یک گل کاهش داد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و اسپانیا با برتری 2-1 به رختکن رفت.

 

نیمه دوم را اسپانیا با چند تعویض آغاز کرد و در مقابل این روس ها بودند که خیلی زود به گل تساوی رسیدند. روی نفوذ ژیرکوف از سمت چپ و پاس او به دهانه دروازه اسپانیا بود که میرانچوک به راحتی توانست دروازه حریف را باز کند.

 

اما اسپانیایی ها تنها دو دقیقه بعد بار دیگر پیش افتادند. روی یک ضربه آزاد بود که داور خطای مدافع روسیه روی راموس را پنالتی تشخیص داد. بار دیگر خود راموس پشت ضربه قرار گرفت و باز هم توانست دروازه بان روسیه را مغلوب کند.

 

 

1253782

 

در ادامه هر دو تیم تعویض های متعددی داشتند و این مسئله روی ضرباهنگ بازی تاثیر منفی گذاشت اما در نهایت روس ها توانستند در دقیقه 71 به گل سوم برسند. اسمولوف که روی پاس کوکورین صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، گل دوم خود و گل سوم روسیه را به ثمر رساند.

 

در دقایق باقی مانده این تیم میزبان بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه اسپانیا ایجاد کرد اما دخیا مانع از باز شدن دروازه اسپانیا برای بار چهارم شد و در نهایت بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها