کد خبر : 1474166 | 24 آبان 1396 ساعت 00:25 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیس 0-0 برزیل؛ تساوی در ومبلی

دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انگلیس 0-0 برزیل؛ تساوی در ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

 

برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند.

 

در دقیقه 13 ارسال عالی دنی آلوس، می توانست با ضربه سر گابریل ژسوس به گل اول بازی تبدیل شود اما جو هارت دروازه انگلیس را نجات داد.

 

 

1253786

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این برزیلی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه انگلیس ترتیب دادند ولی پائولینیو و گابریل ژسوس نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول این انگلیسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم برزیلی ها شروع بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که کوتینیو در همان دقایق ابتدایی دروازه انگلیس را باز کند اما بار دیگر جو هارت ناجی دروازه تیمش شد.

 

1253790

 

در ادامه باز هم بازیکنان برزیل بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

 

در دقیقه 77 حرکت خوب دمینیک سولانکه، ستاره جوان سه شیرها، انگلیس را صاحب یک ضربه آزاد کرد اما این موقعیت هم تبدیل به گل نشد.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند و چیزی نمانده بود که سولانکه در دقیقه 89 انگلیس را به گل برساند اما کم دقتی او در کنترل توپ باعث شد تا آلیسون توپ را مهار کند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها