کد خبر : 1474232 | 24 آبان 1396 ساعت 10:35 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری: حرف درباره جادوگری خیلی چیپ است

می‌خواستند حرف‌های علی کریمی را به حاشیه ببرند

تیم پیکان امروز می تواند با پیروزی برابر صنعت نفت صدرنشین لیگ برتر شود و این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعات و اخبار زیادی راجع به این تیم به گوش می رسد.

می‌خواستند حرف‌های علی کریمی را به حاشیه ببرند

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که بحث جادو در فوتبال ایران دوباره آغاز شده و مباحثی در برنامه نود و برخی رسانه ها درباره برخی از مربیان سرشناس از جمله مجید جلالی سرمربی پیکان مطرح شده است. تمام این ها باعث شد تا نتایج خوبی که پیکان در این فصل از رقابت ها به دست آورده تحت الشعاع این فضای رسانه ای قرار بگیرد. حمید مطهری مربی تیم فوتبال پیکان و دستیار مجید جلالی در این تیم در رابطه با این اخبار و حواشی گفت:« اول باید ابراز تاسف کنم برای آدم هایی که اینچنین مغرضانه قضاوت می کنند و مسایلی از این دست را به وجود می آورند. آن هم درست در زمانی که در کشور ما اتفاق تلخی افتاده و مردم به خاطر زلزله و از دست دادن هموطنانمان غمگین هستند چنین جوی را به وجود می آورند.  من از همین جا به همه مردم عزیز کشورمان به خاطر این حادثه تلخ تسلیت می گویم. اما این دوستان در این شرایط نمی دانم با چه هدفی می خواهند توجه افکار عمومی را به این سمت ببرند.»


مربی تیم پیکان اضافه کرد:« نمی فهمم چطور ممکن است تمرین، تلاش و کوشش، توان کادرفنی و بازیکنان و علم فوتبال و... را نادیده بگیریم و به این مسایل بپردازیم؟! متاسفم که به آدم هایی که در مسیر موفقیت هستند چنین انگ هایی را می چسبانیم. افرادی هستند که مغرضانه دنبال طرح کردن چنین مسایلی هستند و نمی توانند موفقیت دیگران را ببینند. این مسایل را نه فقط راجع به پیکان که درباره پارس جنوبی هم مطرح کردند. من با آقای تارتار کار کردم و می دانم طرح این مسایل چیزی جز غرض ورزی نیست.»


حمید مطهری بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفت:« نمی دانم چرا این آدم ها در هفته های ابتدایی لیگ که ما به سپیدرود و پارس جم باختیم چنین چیزهایی را نگفتند. شاید این برنامه ریزی است که یک جوی را علیه یک سری مربیان موفق به راه بیاندازند!»


دستیار مجیدجلالی در پیکان همچنین گفت:« شخصیت مربیان و زحماتی که می کشند شایسته این حرف ها نیست. چرا باید با چنین حرف هایی فضای فوتبال را به سمت و سویی زشتی ببریم و به جامعه خوراک فکری بد بدهیم. این خدمت به فوتبال نیست بلکه ضربه زدن به آن است.»


هافبک سابق تیم ملی در این رابطه که آیا تا به حال با مسایلی نظیر جادوگری و... در فوتبال ایران مواجه شده گفت:« من به شخصه تا به حال چنین چیزی را ندیدم. شاید کسانی باشند اما فکر کنم تقریبا همه شخصیت و کلاس کادر فنی ما را می شناسند، آقای جلالی ، آقای صالح و بقیه آدم های علمی،فنی و اخلاقی و نمره شان بیست است. من سیزده سال است مربیگری می کنم و 25 سال است که در فوتبال هستم. لااقل جاهایی که من کارکرده ام از این بحث ها نبوده و نیست. من خواهشم از رسانه ها این است که به جای این مسایل بچسبند به موضوعات مهم فوتبال ...»


مطهری افزود:« شاید هم این اتفاق یک برنامه سیستماتیک و از پیش تعیین شده بوده تا صحبت های علی کریمی و بقیه دوستان را درباره فساد در فوتبال را از ذهن مردم پاک کنند اما هرچه هست این بحث ها خیلی چیپ هستند و بهتر است تمرکز را روی علم فوتبال بگذارند. هرکسی که عقل و منطق داشته باشد می داند که این مسایل ارزش زیادی ندارند.»

دیدگاه‌ها