کد خبر : 1474245 | 24 آبان 1396 ساعت 10:56 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

گراسا: امیدوارم آسیایی‌ها آینده بهتری را رقم بزنند

جلسه مهم داورزنی و آسیایی‌ها با رییس جهانی والیبال

رئیس فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با ابراز رضایت از پیشرفت این رشته ورزشی در قاره آسیا، گفت: آینده والیبال در آسیا روشن است.

جلسه مهم داورزنی و آسیایی‌ها با رییس جهانی والیبال 

به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روز گذشته و یک روز قبل از برگزاری مجموع عمومی در مقر این کنفدراسیون در تایلند برگزار شد.


رئیس فدراسیون جهانی والیبال که به عنوان میهمان ویژه این نشست در آن حضور داشت، از روند رو به رشد والیبال آسیا تمجید کرد و تاکید کرد که بدون شک آینده والیبال آسیا روشن است، زیرا برنامه های زیادی برای ورزش والیبال این قاره وجود دارد.


دکتر آری گراسا با یادآوری اینکه در حال حاضر پوشش تلویزیونی مسابقات والیبال در کانون رسانه ها قرار دارد، گفت: اما در آینده اینگونه نیست و اینترنت وظیفه اصلی پوشش تلویزیونی را بر عهده خواهد داشت. فدراسیون جهانی نیز به این سمت حرکت می کند.


وی در ادامه صحبت های خود از حامیان مالی والیبال تشکر و قدردانی کرد و گفت: حامیان مالی همکاری خوبی برای رشد این رشته ورزشی دارند.


رئیس فدراسیون جهانی با تشکر از همکاری های فدراسیون والیبال تایلند با این نهاد جهانی گفت: فدراسیون والیبال تایلند نخستین فدراسیون قاره آسیاست که با فدراسیون جهانی همکاری خوبی دارد. امیدوارم همه فدراسیون ها این قاره بزرگ آینده بهتری برای والیبال آسیا رقم بزنند.

 

1253874


دکتر صالح بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا نیز در ابتدای این نشست صحبت کرد و از همه فدراسیون ها برای حمایت از کنفدراسیون آسیا تشکر کرد.


«وی ژی هونگ» رئیس افتخاری فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا نیز از جمله سخنرانان این نشست بودند.


در ادامه روسای مناطق مختلف کنفدارسیون والیبال آسیا گزارش عملکرد یک ساله حوزه های خود را ارائه کردند که دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس منطقه آسیا مرکزی گزارش خود را ارائه کرد.


مشکلات چهار فدراسیون هند، فیلیپین، ساموآ و کویت نیز در این نشست مطرح و گزارش مالی سال 2016 و تقویم فعالیت ورزشی کنفدراسیون در سال های 2018 و 2019 نیز از سوی شانریت ارائه شد.


همچنین در حاشیه نشست اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا، صالح بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا با الکساندر بوریچیچ رئیس کنفدراسیون والیبال اروپا دیدار و درباره همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.


مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا از صبح امروز در مقر این کنفدراسیون در تایلند آغاز شده است و در چهار نوبت کاری پیگیری خواهد شد. 67 کشور در کنفدراسیون والیبال آسیا عضویت دارند و نمایندگانی از 46 فدراسیون آسیایی در این نشست حضور دارند.


نمایندگان فدراسیون های کویت و فیلیپین که از سوی فدراسیون جهانی تعلیق شدند، به عنوان مشاهده گر در این نشست حضور دارند و به فدراسیون هند نیز اجازه حضور داده نشد.

دیدگاه‌ها