کد خبر : 1474275 | 24 آبان 1396 ساعت 12:35 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

عمق فاجعه زیاد و کمک‌ها باید زیاد شوند

انصاری: وظیفه ماست به کمک زلزله‌زدگان بشتابیم

بازیکن بااخلاق پرسپولیس نیز یکی از اولین افرادی بود که تلاش خود را برای کمک به مردم زلزله زده‌ی کرمانشاه آغاز کرد.

انصاری: وظیفه ماست به کمک زلزله‌زدگان بشتابیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری، مدافع چپ پرسپولیس ضمن ابراز تاسف بابت اتفاقات تلخ کرمانشاه از مردم خواست تا کمک‌های خود را با توجه به برودت هوا هرچه زودتر به دست آسیب دیدگان برسانند.


محمد انصاری در این رابطه گفت: ابتدا جا دارد به هموطنان عزیزمان بابت این اتفاق تلخ تسلیت بگویم. این واقعه همه ما را تحت تاثیر قرار داد و جا دارد همه به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کنند تا از بار این مصیبت کاسته شود.

 

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس چه اقدامی در این رابطه صورت داده‌اند و ماجرای حراج پیراهن امضا‌شده‌ی دربی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: این تصمیمی بود که کل اعضای تیم گرفتند. ما هر تصمیمی که جمع بگیرد به آن احترام می‌گذاریم و این اقدام را می‌کنیم تا شاید بتوانیم به نوعی به این عزیزان داغدار کمک کنیم.

 

انصاری با اشاره به اینکه چهره‌های ورزشی با توجه به وجهه خود می‌توانند اکنون بیش از همیشه به کمک زلزله زدگان بشتابند: به هر حال این موضوع در بین مردم وجود دارد. افراد مشهور به واسطه شهرت‌شان مورد اعتماد مردم هستند و می‌توانند از این شهرت در راه خوبی مثل کمک به هموطنان خود برای جمع‌آوری اقلام و سایر موارد مورد نیاز کمک کنند. جدا از اینکه مردم می‌توانند از طریق حساب‌های هلال احمر کمک کنند کمک‌هایی که از سایر راه‌ها هم جمع‌آوری می‌شود بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. خرابی آنقدر گسترده بود که هر کاری انجام شود باز هم کم است.

 

انصاری با اعلام اینکه پیراهن سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشته شده، گفت: این تصمیم جمعی بوده است که همه بازیکنان به این جمع‌بندی رسیدند. سیدجلال بزرگ ماست و این اقدام صورت خواهد گرفت. این مزایده از طریق تلگرام برگزار می‌شود و تا پنجشنبه نتیجه نهایی را اعلام می‌کنیم.

دیدگاه‌ها