کد خبر : 1474389 | 24 آبان 1396 ساعت 23:30 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی ده روسی از سوئدی ها در اتوبوس

دانیله ده روسی، هافبک باتجربه تیم ملی ایتالیا، به خاطر رفتار ناشایست هواداران تیم ملی کشورش در هنگام پخش سرود ملی سوئد، از اعضای این تیم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی ده روسی از سوئدی ها در اتوبوس

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دیدار دوشنبه شب ایتالیا و سوئد در سن سیرو، هواداران میزبان در هنگام پخش سرود ملی سوئد، با سوت و فریاد، به آن بی احترامی کردند؛ حرکتی که واکنش جانلوئیجی بوفون را به همراه داشت و او با دست زدن، از تماشاگران خواست تا این کار را متوقف کنند.

 

اکنون مشخص شده که ده روسی هم بعد از بازی و در حالی که عدم صعود ایتالیا به جام جهانی قطعی شده بود، به اتوبوس تیم سوئد رفت و از آنها عذرخواهی کرد.

 

 

1253608

 

 

پونتوس یانسن، بازیکن سوئد، به نشریه اکسپرسن گفت:" او گفت که کارتان عالی بود (در بازی) و برای رفتار بعضی از بازیکنان تیم در دیدار استکهلم و همین طور رفتار هواداران در دیدار برگشت که سرود ملی ما را هو کردند، عذرخواهی کرد.

 

همه آنهایی که در اتوبوس بودند شوکه شده بودند و با خودشان می گفتند "واقعا این اتفاق افتاد". این یکی از بهترین لحظات ما بود. او نشان داد که یک جنتلمن واقعی است."

 

یانه اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد هم با تحسین ده روسی، گفت:" این اوج ورزش است. می توانید در زمین با هم درگیر شوید و یک جنگ کوچک باشد؛ اما بعد از آن، با هم دست می دهید."

دیدگاه‌ها