کد خبر : 1474528 | 26 آبان 1396 ساعت 11:32 | 114.7K بازدید | 0 دیدگاه

موندو دپورتیوو خبر داد

اوزیل در بارسلونا؛ جدی تر از همیشه

نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد که مسوت اوزیل، ستاره آرسنال، گزینه اصلی بارسا پس از ناکامی در جذب کوتینیو است.

اوزیل در بارسلونا؛ جدی تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که لیورپول همچنان به مخالفت با فروش کوتینیو بپردازد و اجازه جدایی او را ندهد، بارسلونا در زمستان برای به خدمت گرفتن مسوت اوزیل تلاش خواهد کرد. هدف باشگاه اسپانیایی این است که در پنجره نقل و انتقالات بعدی، تیم خود را با جذب چند مهره هجومی با کیفیت تقویت کند تا در رقابتهایی مثل لالیگا و چمپیونزلیگ خوب کار کند.

 

از همین رو، اوزیل که این فصل با آرسنال در لیگ اروپا به میدان رفته، در صورت حضور در بارسا می‌تواند برای این تیم در چمپیونزلیگ به میدان برود و از همین رو مهم ترین هدف نقل و انتقالاتی آبی اناری ها خواهد بود. به علاوه قرارداد اوزیل در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به همین علت نیازی نیست که بارسا هزینه زیادی برای به خدمت گرفتن او انجام دهد.

 

1254097

 

 

البته موضوع دیگری که در مورد انتخاب بارسا بین کوتینیو و اوزیل مطرح است، سن و سال این دو بازیکن است. کوتینیو 25 ساله در اوج آمادگی به سر می‌برد و بهترین سال‌های فوتبالش، پیش رویش خواهد بود ولی اوزیل 29 ساله، شاید جای پیشرفت چندانی نداشته باشد.

 

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در اواسط ماه اکتبر، جدایی الکسیس سانچس و اوزیل را شدنی دانسته بود و بدین ترتیب، بارسا می‌تواند روی رضایت آرسنال برای فروش اوزیل حساب کند. با این حال، سابقه حضور اوزیل در رئال و علاقه این بازیکن به تیم سابقش، می‌تواند در روند جذبش تاثیر بسیاری بگذارد. هر چند که اوزیل در سال 2010  و در 21 سالگی، قصد داشت از وردربرمن به بارسلونا بپیوندد ولی این انتقال در نهایت منتفی شد. رئال او را با 15 میلیون یورو به خدمت گرفت و در سال 2013 با 50 میلیون به آرسنال فروخت. به اعتقاد موندو دپورتیوو، سبک بازی اوزیل و توانایی های ویژه او در پاسکاری و انتقال توپ، می‌تواند نقش مهمی در درخشش او در بارسا داشته باشد.

دیدگاه‌ها