کد خبر : 1474574 | 26 آبان 1396 ساعت 14:50 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا را ازاین به بعد ببینید

عباس زاده: مخالفان من به چشم پزشک مراجعه کنند!

محمد عباس زاده مهاجم گلزن سایپا از آنچه که در نقد عملکردش گفته شده ناراحت و دلخور است.

عباس زاده: مخالفان من به چشم پزشک مراجعه کنند!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم شمالی عقیده دارد عده ای هستند که قصد دارند ریشه او را در سایپا بزنند. او خطاب به این افراد می گوید: به آقایانی که پشت سر من حرف می‌زنند می‌‌گویم آنها هیچ وقت با این صحبت‌ها از من جلوتر نخواهند زد و پشت سر من خواهند ماند. فکر نکنید وقتی درباره عملکرد یا بد بودن من صحبت می‌کنید با این حرف‌ها از من پیشی می‌گیرید و جلوتر می‌زنید نه هرگز؛ شما با این حرکات نه تنها پشت سر من بلکه پشت سر هر کسی که حرف بزنید خواهید ماند.


وی افزود: خوب است این آقایان عملکرد من را از ابتدای فصل تا به امروز بررسی کنند و ببینند که چطور بوده‌ام اگر هم نمی‌توانند ببینند لطفا به چشم پزشک مراجعه کنند! واقعا برای آنها، تفکراتشان و صحبت‌هایی که انجام می‌دهند متاسفم.


او درباره دیدار سایپا در جام شهدا و نتایجی که کسب کرده هم گفت: جام شهدا فرصتی شد تا علی آقا بازیکنان و ترکیبی که تا به حال به میدان نفرستاده بود را محک بزند و از جوانان سایپا در این دیدار تدارکاتی و دوستانه بهترین استفاده را ببرد و روی عملکرد آنها شناخت کامل پیدا کند.


مهاجم سایپا با قطعیت سایپا را یکی از بالانشینان مطلق لیگ در نیم فصل اول می‌داند و می‌گوید: سایپا در 4 بازی آینده بهترین عملکرد را خواهد داشت و تمامی بازیکنان در این وقفه با هم هم‌قسم شده‌اند تا این تیم را در جمع بالانشینان جدول قرار دهند.

دیدگاه‌ها