کد خبر : 1474575 | 26 آبان 1396 ساعت 14:52 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوماندنایا و لینکر این مراسم را اجرا می کنند

سازنده مستند سردار آزمون، مجری قرعه‎کشی جام‎جهانی

مجریان قرعه کشی جام جهانی مشخص شدند و دو چهره مطرح عرصه رسانه و فوتبال اجرای این برنامه را به عهده گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرورزشی، از سوی برگزارکنندگان مراسم قرعه کشی جام جهانی در روسیه، خانم ماریا کوماندنایا مجری مطرح تلویزیون روسیه که چند سالی است از چهره های حرفه ای این عرصه در کشورش محسوب می شود به همراه گری لینگر چهره مطرح فوتبال انگلستان و از کارشناسان محبوب فوتبال در چند سال اخیر قرعه کشی جام جهانی 2018 را اجرا خواهند کرد.


نکته جالب درباره کوماندنایا ارتباط خوبی است که با سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران دارد. این مجری سرشناس چندی پیش مستندی را در خصوص روبین کازان و سردار آزمون تولید کرده بود و از طرفداران مهاجم ملی پوش ایرانی است.

 

1254141


همچنین گری لینکر که در دوران بازیگری یکی از بهترین های انگلیس بود در چند سال گذشته به اجرای برنامه های زنده جذاب مشهور بوده او همچنین با پیش بینی های جنجالی و وعده هایی که در برنامه هایش می دهد به شهرت رسیده است.


برگزارکنندگان جام جهانی همواره تلاش می کنند برای اجرای قرعه کشی این رقابت ها چهره ای از کشور میزبان را در کنار یک چهره بین المللی قرار دهند. دوره گذشته که جام جهانی در برزیل برگزار می شد نیز یکی از مطرح ترین مدل های برزیلی یکی از اجراکنندگان قرعه کشی جام جهانی بود.

دیدگاه‌ها