کد خبر : 1474580 | 26 آبان 1396 ساعت 16:02 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو:

داور ال کلاسیکو من را نابود کرد

رونالدو در روزهایی که به کانون شایعات تبدیل شده، در مصاحبه با اکیپ در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

داور ال کلاسیکو من را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که رونالدو با راموس به مشکل برخورد کرده و به دلایل مختلف قصد دارد انتهای فصل رئال را ترک کند.

فوق ستاره پرتغالی بدون توجه به این شایعات و در مصاحبه با اکیپ، در مورد انتقاداتی که از نتیجه گیری این فصل رئال می شود گفت:« همه چشم ها به ما و عملکردمان دوخته شده است. البته این طبیعی است. در رئال وقتی دو بازی متوالی را می بازید، یعنی آخر دنیا ولی ما هم انسانیم. مردم یادشان می رود که ما در دو فصل اخیر دو بار متوالی قهرمان اروپا شده ایم. مردم یادشان رفته است که همین چند ماه پیش بود که سوپرکاپ اروپا و اسپانیا را در مقابله با یونایتد و بارسا کسب کردیم.»

 

 

1252420

 

 

زیدان:« من و زیدان شبیه به یکدیگر فکر می کنیم و هیچکدام نگران نیستیم. البته اوضاع تغییر خواهد کرد و هیچ انسانی کامل نیست. هیچکس نمی تواند در طول یک فصل 100 درصد آماده باشد. فقط باید صبور بود.»

 

افت رئال:« 10 تا 12 ماه ماندن در یک فرم، کار ساده ای نیست و انرژی زیادی می طلبد. وقتی جام های زیادی را کسب می کنید و به صورت متوالی قهرمان می شوید، طبیعی است که کمی افت کنید و تداوم تان را از دست بدهید. هر موفقیتی یک دوره ای دارد.»

 

5 جلسه محرومیت پس از ال کلاسیکو:« مقابل بارسا انگیزه بسیار بسیار بالایی داشتم تا فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کنم ولی آن محرومیت عجیب همه چیز را خراب کرد. اتفاق ال کلاسیکو یک اشتباه بسیار بزرگ داوری بود و از لحاظ روحی من را نابود کرد. پس از محرومیتم بی اندازه احساس ناامیدی می کردم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها