کد خبر : 1474588 | 26 آبان 1396 ساعت 15:30 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن امضا شده کوتینیو به نفع زلزله زدگان کرمانشاه

پس از امره جان ، ستاره ترک تبار لیورپول، اکنون خبر می رسد که کوتینیو دیگر ستاره سرخپوشان لیورپول هم پیراهن امضا شده خود را به نفع زلزله زدگان کشورمان به فروش گذاشته است.

پیراهن امضا شده کوتینیو به نفع زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن این ستاره برزیلی را قرار است امیر سلطانی، مدیر برنامه ایرانی که در خارج از کشور حضور دارد به دست علی دایی برساند تا اسطوره فوتبال کشورمان آن را به حراج بگذارد.

 امیر سلطانی، مدیر برنامه ایرانی که در خارج از کشور حضور دارد گفت که کوتینیو با اهدای پیراهن امضا شده خود به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اعلام کرده است که شاید این حرکت او کمکی بسیار ناچیز و کوچک برای این مردم باشد.

 

 

1254150

 

 

وی افزود: قرار است پیراهن این ستاره برزیلی دنیای فوتبال را به دست علی دایی برسانم تا او این پیراهن را در یک مراسم به حراج گذاشته و عواید آن برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه هزینه شود.

 

پیش از این جوردن باروز ستاره مطرح کشتی آمریکا ضمن همدردی با زلزله زدگان کشورمان ابراز امیدواری کرد به زودی برای کمک به آنها به ایران سفر کند.

ضمن آن که صباح شریعتی کشتی گیر تیم ملی جمهوری آذربایجان در اقدامی جالب توجه مدال های خود را برای کمک به زلزله زدگان به مزایده گذاشت.

دیدگاه‌ها