کد خبر : 1474668 | 27 آبان 1396 ساعت 09:12 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - نیوکاسل

دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با کسب 23 امتیاز از 11 بازی خود، در رده دوم جدول قرار گرفته اند و 8 امتیاز با صدرنشین یعنی سیتی فاصله دارند. تیم‌های مورینیو معمولا در فصل دوم حضور او، درخشان ترین عملکرد را دارند و یونایتد نیز در ابتدای فصل همین روند را طی کرده بود ولی رفته رفته دچار افت شد تا در 4 بازی اخیرش، 2 شکست و 1 تساوی را کسب کرده و 8 امتیاز از دست داد. با این حال ، مورینیو پس از وقفه بازی های ملی، برنامه ویژه ای برای بهبود شرایط تیمش دارد و این روند احتمالا دچار تغییر خواهد شد.

 

1246713

 

 

نیوکاسل که در این فصل به لیگ برتر بازگشته، با هدایت بنیتس ، 14 امتیاز به دست آورده و در رده یازدهم قرار دارد. کلاغ ها در 6 بازی اخیرشان تنها 1 پیروزی به دست آورده اند و 3 شکست و 2 تساوی نتیجه تلاششان در دیگر بازی ها بوده است. هر چند که لوکاکو در فرم خوبی در بازی های اخیر قرار ندارد ولی مهم ترین چالش پیش روی شاگردان بنیتس، مهار مهاجم بلژیکی خواهد بود.

 

زلاتان ابراهیمویچ پس از ماه ها در فهرست یونایتد قرار می‌گیرد ولی بازی کردن او هنوز مشخص نیست. پل پوگبا و مارکوس روخو نیز به فهرست یونایتد بازگشته اند. تنها غایب قطعی آنها فیل جونز خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1254212

دیدگاه‌ها