کد خبر : 1474670 | 27 آبان 1396 ساعت 08:55 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لگانس - بارسلونا

دو تیم لگانس و بارسلونا، امشب در ورزشگاه بوتارکه شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لگانس - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل عملکرد بسیار خوبی تا به اینجا داشته و با 10 پیروزی و 1 تساوی، در صدر جدول لالیگا قرار گرفته و اختلافی 8 امتیازی با رئال مادرید ایجاد کرده است. شاگردان والورده نمایش های بسیار خوبی از خود ایفا کرده اند و با وجود اینکه در تابستان، نیمار را از دست داده اند ولی به هیچ وجه دچار افت نشده اند.

 

1251827

 

مسی تا به اینجا ستاره بارسا بوده و با 12 گل و 3 پاس گل در 11 بازی، آماری استثنایی به ثبت رسانده است. در آن سوی میدان، لگانس با کسب 17 امتیاز از 11 بازی در رده نهم جدول قرار گرفته است. آنها در دو بازی اخیر خود متحمل دو شکست شده اند ولی در مجموع عملکرد نسبتا خوبی تا به اینجای فصل داشته اند و فراتر از انتظارات ظاهر شده اند.

دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو بازی با برتری بارسلونا به پایان رسیده است. رافینیا، دمبله، گومس، سرخی روبرتو و خاویر ماسکرانو، غایبین آبی اناری برای این بازی هستند و در آن سو، سرانتس و عمر راموس به این بازی نخواهند رسید، هر چند شاید راموس بتواند به میدان برود. آندرس اینیستا از بند مصدومیت رها شده و در دیدار امروز در فهرست بارسا قرار گرفته است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1254218

دیدگاه‌ها