کد خبر : 1474702 | 27 آبان 1396 ساعت 11:06 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: هزینه های مربی بلغاری با داخلی ها تفاوتی نداشت

توضیحات مدیرعامل سایپا درباره قطع همکاری با ژیکوف

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: انتظار داشتیم که سایپا با این نفراتی که جذب شده، جزو ۳ تیم بالای جدول باشد که متاسفانه این امر محقق نشد.

توضیحات مدیرعامل سایپا درباره قطع همکاری با ژیکوف

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا برای اینکه در لیگ والیبال جزو مدعیان قرار بگیرد، امسال اقدام به جذب یک مربی بلغاری کرد. میروسلاو ژیکوف که با حضور چند بازیکن ملی پوش امیدوار بود بتواند نارنجی پوشان را در رده های بالایی جدول قرار دهد، بعد از ۴ باخت در ۷ هفته از سمت خود استعفا کرد. 


رضا درویش، مدیرعامل سایپا در این باره به "ورزش سه" گفت: ژیکوف با توجه به نتایجی که تیم به دست آورده بود، خودش خواست که قطع همکاری کند. او تماس گرفت و گفت که نتایجی که تصورش را کرده، به دست نیامده است و به همین خاطر استعفا می دهد. ما هم انتظار داشتیم که سایپا با این نفراتی که جذب شده، جزو ۳ تیم بالای جدول باشد که متاسفانه این امر محقق نشد.


وی درباره آینده سایپا و کادرفنی جدید عنوان کرد: محمد شعبان خمسه که سال هاست در کادرفنی سایپا حضور دارد، به عنوان سرمربی کار را ادامه می دهد. او به اندازه کافی با جو سایپا و بازیکنان آشناست. ادامه کارش هم بستگی به نتایجی که می گیرد، خواهد داشت.


مدیرعامل سایپا در خصوص آینده دستیار و ۲ بازیکن بلغاری این تیم تصریح کرد: دستیارش ژیکوف که همراه او می رود؛ اما ۲ بازیکن با ما قرارداد دارند. پاسور بلغاری ما که چند سالی است در سایپا حضور دارد و پشت خط زن بلغاری هم بازیکن خوبی است و همراه تیم می ماند. 


درویش در پایان درباره اینکه سایپا از هزینه هایش برای مربی بلغاری ضرر کرده،‌ گفت: هنوز بازی های زیادی باقی مانده و برای ما مرحله پلی آف مهم است. فعلا چند بازی اول را خوب کار نکردیم و به ادامه فصل امیدواریم. به هر حال این مربی سابقه روشنی در کار کردن با تیم های جوان داشت و ما هم به خاطر داشتن چند بازیکن جوان امیدوار بودیم نتایج خوبی بگیرد. در نهایت نه او خوب کار کرد و نه بازیکنانی که جذب شدند. با این حال هزینه هایی که این مربی برای ما داشت، تفاوتی با مربیان داخلی نمی کرد.

دیدگاه‌ها