کد خبر : 1474704 | 27 آبان 1396 ساعت 11:16 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مزد و تلاش و عرق ریختنمان را تقدیم ذوب‌آهن کردند

آل‌کثیر: پارسال با یک مربی بزرگ جام بردیم

مهاجم تیم فوتبال نفت اهمیت گلزنی در بازی با سایپا و آقای گلی را مهمتر از موفقیت تیمش نمی‌داند.

آل‌کثیر: پارسال با یک مربی بزرگ جام بردیم

عیسی آل‌کثیر در مورد بازی مقابل سرمربی سابقش به ورزش سه گفت: مربی سابق! شاید به آن هم فکر کنم اما اولویتم در بازی نه آقای گلی و نه انگیزه حضور مقابل سرمربی و بازیکنان سابق تیمم است بلکه در وهله اول چیزی که برایم اهمیت دارد پیروزی و موفقیت نفت در روزهای بحرانی است. اگرچه زحمات آقای دایی در سال گذشته را فراموش نخواهم کرد و پیش از بازی از ایشان رخصت خواهم گرفت. 


وی ادامه داد: بازی با سایپا یک رویارویی سخت است چراکه هم ما و هم آنها 5، 6 هفته‌ای است که نتیجه نگرفته‌ایم و هر دو تیم در مصاف بدون تماشاچی فقط به فکر 3 امتیاز و برد در این مسابقه هستیم.


او اضافه کرد: من فقط برای این مسابقه و رویارویی با دوستان هم و سرمربی سابق نیست که انگیزه دارم، در اکثر دیدارهای نفت برای گلزنی و موفقیت مقابل تیم حریف انگیزه دارم. این بازی یک فرصت مهم برای نفت است چون امتیازات خیلی به هم نزدیک هستند و یک غفلت و از دست رفتن فرصت ما را به انتهای جدول می‌کشاند.


آل‌کثیر در خصوص شرایط این روزهای نفت و تاثیر آن در نتیجه‌‌گیریش خاطرنشان کرد: ما به این شرایط عادت کرده‌ایم و وقتی بد نتیجه‌ بگیرید اصلا برای کسی مهم نخواهد بود که ما با چنین شرایطی روبه‌رو بوده‌ایم بلکه به جدول و جایگاهی که در آن قرار دارید نگاه می‌کنند. آنها با ما و تیم طرف هستند نه باشگاه و شرایط بدمالی‌اش پس این چیزها نباید برایمان مهم باشد و فقط باید به امتیازگیری در مسابقات روبه‌رو توجه داشته باشیم تا در آخر جدول قرار نگیریم.


مهاجم نفت در مورد تقدیم حق این تیم به ذوب‌آهن برای حضور در آسیا هم خاطرنشان کرد: این کار دور از انصاف بود، ما برای قهرمانی در جام‌حذفی سال گذشته خیلی زحمت کشیدیم و نیم فصل دوم بدون پول با مربی بزرگی که بالای سر خود داشتیم توانستیم به این مقام برسیم حالا به راحتی این حق را از ما می‌گیرند و آن را تقدیم ذوب‌آهن می‌کنند. اگر این حق را قرار بود به آنها بدهیم خب آنها در زمین برای رسیدن به آن زحمت می‌کشیدند نه ما. ما سال گذشته از حیثیت تیم‌مان دفاع کردیم و اتفاقی به مقام نرسیدیم که به راحتی بخواهند از ما پسش بگیرند.


او در پاسخ به سوالی که آیا در این بازی فاصله‌اش را در جدول گلزنان با رقیب بالای سری‌اش کم خواهد کرد گفت: پیش از این گفتم بیشتر از آنکه به گلزنی و آقای گلی فکر کنم به نتیجه‌ای که نفت در این بازی خواهد گرفت فکر می‌کنم ضمن آنکه من هم مانند سایر بازیکنان انگیزه‌های خاص خودم را دارم. امیدوارم در این بازی‌ها همه با هم با یکدلی بهترین نتیجه را برای نفت رقم بزنیم و نفت را به روزهای خوبش بازگردانیم.

دیدگاه‌ها