کد خبر : 1474706 | 27 آبان 1396 ساعت 11:21 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

همین الان هم فکر می کنم بهترین فوتسالیست آسیا شدم

لطفی: رقابت با حسن‌زاده افتخاری بزرگ است

با معرفی کاندیداهای بهترین های سال از سوی کنفدارسیون فوتبال آسیا حالا دو بازیکن ایرانی می توانند برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتسال قاره کهن رقابت کنند.

لطفی: رقابت با حسن‌زاده افتخاری بزرگ است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی بازیکن فوتسال ایران که با تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال قهرمان اولین دوره جام ملت‌های آسیا شد، در کنار اصغر حسن زاده و سووفاوت تایلندی به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال آسیا، انتخاب شد تا این شانس را داشته باشد در همین سن پایین طعم بالا بردن تندیش برترین فوتسالیست سال آسیا را بچشد.


توحید لطفی در همین خصوص گفت:« من در رده زیر ۲۰ سال بازی کرده‌ام ، اما این که کاندیدای بهترین بازیکن در رده بزرگسالان شوم، می‌تواند اتفاق مثبتی برایم باشد. راستش را بخواهید فکر نمی کردم  که در این بخش کاندیدا باشم. به‌ هر حال رقابت با علی اصغر حسن زاده که بهترین بازیکن آسیا است و همچنین سووفاوت تایلندی هم کار سختی است هم افتخاری بزرگ. همین که در بین سه بازیکن برتر قرار دارم، برایم حکم عنوان بهترین بازیکنی را دارد و خوشحالم توانستم افتخاری برای ایران کسب کنم».


او ادامه داد:« آرزوی هر بازیکنی است که جزو کاندیداها باشد و خدا را شکر می‌کنم که این افتخار نصیب من شد. اصلاً فکر نمی‌کردم به عنوان کاندیدای برترین بازیکن در رده بزرگسالان انتخاب شوم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. ما در سال ۲۰۱۷ با تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال برای اولین بار قهرمان آسیا شدیم و من هم عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را کسب کردم. این اتفاق تاثیر زیادی در قرار گرفتن در بین سه بازیکن برتر آسیا داشت. به‌ هر حال AFC اهمیت زیادی به رده پایه می‌دهد و فوتسال ایران هم در این رده در آسیا پیش تاز است».


توحید لطفی در حالی کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا شد که با شرایط سنی می توان او را جوان ترین کاندیدا در این پست حداقل در سال های گذشته نامید گرچه در قیاس با حسن زاده او شانس کمتری برای کسب این عنوان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها