کد خبر : 1474733 | 27 آبان 1396 ساعت 13:46 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه درخشش کاوه در ژوپیر لیگ؛

توقف بازی با آتش‌بازی، اخراج با ویدئو چک

داور جوان بلژیکی دو تصمیم جالب توجه در دیدار یاران کاوه رضایی مقابل میشلن داشت.

توقف بازی با آتش‌بازی، اخراج با ویدئو چک

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در نخستین مسابقه هفته پانزدهم ژوپیر لیگ تیم شارلوآ در سیزدهمین حضور ثابت کاوه رضایی و دو گل تماشایی که او زد، موفق شد در ورزشگاه خانگی استاد دو پایس مقابل میشلن رده چهاردهمی به پیروزی دست پیدا کند و با ۳۱ امتیاز نیم‌فصل اول را به پایان رساند.


اریک لامبرچس، داور ۳۳ ساله این مسابقه در این دیدار دو تصمیم گرفت که در نوع خود جالب توجه بود و در روند بازی هم به نوعی تاثیر گذاشت.


پس از گل اول شارلوآ توسط کاوه رضایی در دقیقه ۱۷ ، تماشاگران این تیم آتش‌بازی زیادی در جایگاهشان به راه انداختند و در سمت مقابل هواداران میشلن هم برای حمایت تیم خود بیشتر این کار را انجام دادند تا جوی شکل بگیرد که ورزشگاه استاد دو پایس غرق در دود شود، طوری که کار را برای بازیکنان و داور مسابقه سخت کند.

 

1254273


به دلیل این اتفاق لامبرچس، داور این دیدار در دقیقه ۲۸ بازی را متوقف کرد، توپ را در دستان خود گرفت و قصد داشت اتمام بازی را اعلام کند که کمتر از یک دقیقه از تصمیم خود منصرف شد و دستور به ادامه مسابقه داد.

 

1254270


اما تصمیم دیگری که این داور جوان را به چهره ویژه این مسابقه تبدیل کرد در دقیقه ۷۱ اتفاق افتاد؛ در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شارلوآ در جریان بود راب اسچوفز، مدافع ۲۳ ساله میشلن با تکل خشن روی مچ پای چپ دودی لوکباکیو در میانه زمین کارت زرد گرفت ولی در همین لحظه بعد از ویدئو چک، لامبرچس به سمت بازیکن خاطی آمد و به او کارت قرمز نشان داد.

 

1254272

 

1254271


۱۶ دقیقه بعد از ۱۰ نفره شدن این اخراج، کاوه رضایی دومین گل خود و شارلوآ در این مسابقه را با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها