کد خبر : 1474744 | 27 آبان 1396 ساعت 14:32 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس-پدیده؛ دوئل تیم های تهاجمی

بازی پرسپولیس و پدیده که روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را می توان بازی دو تا از بهترین تیم ها از منظر بازی تهاجمی به حساب آورد.

پرسپولیس-پدیده؛ دوئل تیم های تهاجمی

به گزارش "ورزش سه" این درست است که پدیده با کسب چند نتیجه نه چندان خوب در هفته اخیر کمی از صدر جدول فاصله گرفته؛ اما نتایج کلی این تیم در فصل جاری نشان می دهد که این تیم می تواند حریف سختی برای پرسپولیس در راه رسیدن به صدرجدول باشد. از سوی دیگر پرسپولیس که بعد از نتیجه نگرفتن پیکان امیدوار به عدم کسب نتیجه از سوی پارس جنوبی هم هست به دنبال سه امتیاز این بازی است. با این وجود بازی دو تیم پرسپولیس و پدیده مثل اکثر بازی های این دو تیم می تواند یک بازی جذاب و البته پرگل باشد، چراکه این بازی می تواند بازی دو تا از بهترین تیم های تهاجمی لیگ برتر هم باشد.

 


20 در برابر 19


پدیده تا این هفته از لیگ برتر 20 گل به ثمر رسانده و این آمار خوبی برای این تیم به حساب می آید. میانگین 1.82 گل در هر بازی با توجه به میانگین گل زده در لیگ برتر این فصل آمار خوبی برای تیم رضا مهاجری است. از آن سو پرسپولیس در 10 بازی 19 گل زده و میانگین 1.9 گل را به جا گذاشته است. پارس جنوبی با میانگین 2 گل در هر بازی بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته و پدیده و پرسپولیس از نظر میانگین گل زده به ترتیب دوم و سوم هستند.


20 گل پدیده در این فصل از رقابت ها را هشت بازیکن به ثمر رسانده اند. محمدقاضی با 7 گل بهترین گلزن این تیم و آقای گل فعلی مسابقات است. امین قاسمی نژاد و محمدرضا خانزاده هرکدام سه گل و محمدحسین مرادمند، معین عباسیان، عبدالله حسینی و محمدرضا خلعتبری هر کدام یک گل برای این تیم در این فصل به ثمر رسانده اند.


19 گل پرسپولیس را اما در این فصل علی علیپور 6 گل، مهدی طارمی که فعلا محروم است 4 گل، شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده هر کدام 3 گل و وحید امیری و گادوین منشا هرکدام یک گل به ثمر رسانده اند. نکته ای که به آن می توان اشاره کرد این است که چهار بازیکن اکثر گل های پرسپولیس یعنی 16 گل از 19 گل را به ثمر رسانده اند. اما در پدیده هشت بازیکن مختلف برای این تیم گلزنی کرده اند.

 

 

عناصر تهاجمی پدیده و پرسپولیس

با تداوم دوری فرشاد احمدزاده و نرسیدن این بازیکن به این دیدار، بخشی از برنامه تهاجمی سرخپوشان همانند چند بازی گذشته با خلا مواجه خواهد شد. مسلمان، بشار، علیپور، امیری و منشا بازیکنانی هستند که در پرگل شدن این بازی نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

در پدیده اما مهاجری در بازی های اخیر تیمش از چهار عنصر تهاجمی به نام های معین عباسیان، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی استفاده می کند. با غیبت معین عباسیان و امین قاسمی نژاد اما پدیده هم دچار معضل بزرگی در این رابطه خواهد شد و با این شرایط باید دید آمار تهاجمی فوق العاده دو تیم در تقابل‌های گذشته اینبار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها