کد خبر : 1474755 | 27 آبان 1396 ساعت 15:05 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرگشاده هوادار مشهور بارسلونا به خاطر مسی

تمدید قرارداد مسی به یک معما در میان هواداران بارسلونا تبدیل شده است.

نامه سرگشاده هوادار مشهور بارسلونا به خاطر مسی

به گزارش "ورزش سه"، جولای گذشته بود که باشگاه بارسلونا خبر از تمدید قرارداد رسمی مسی تا سال 2021 داد؛ اما در 18 نوامبر به سر می بریم و هنوز مسی حاضر نشده به صورت رسمی این خبر را تایید کند. معمولا رسم بر این است که پس از تمدید قرارداد یک بازیکن، او در کنار رئیس باشگاه عکسی به یادگار می گیرد تا به همه چیز رسمیت ببخشد؛ اما در مورد مسی این اتفاق رخ نداده است.

گفته می شود که پدر مسی به عنوان نماینده تام الاختیار او برگه تمدید قرارداد را امضا کرده و این در حالی است که امضای نهایی را باید خود مسی بزند.

 

 

1254291

 

 

به انتقالات زمستانی نزدیک می شویم و اگر مسی به صورت رسمی قراردادش را تمدید نکرده باشد، طبق قانون می تواند با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود، چرا که در پایان همین فصل قرارداد او به اتمام می رسد.

خوان مانوئل سرات، خواننده اسپانیایی که از هواداران متعصب باشگاه بارسلونا محسوب می شود، امروز نامه ای سرگشاده به نشریه ال پائیس ارسال کرد و در آن از بارتومئو، رئیس بارسلونا درخواست کرد که رسما در مورد تمدید قرارداد مسی شفاف سازی کند. او از بارتومئو خواسته است که با عکس گرفتن کنار مسی، رسما تمدید قرارداد او را تایید کند تا هواداران بارسا از این نگرانی خارج شوند.

 

 

دیدگاه‌ها