کد خبر : 1474767 | 27 آبان 1396 ساعت 16:52 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش اوزیل و الکسیس

آرسنال 2-0 تاتنهام؛ تفنگ سرپر

آرسنال دربی شمال لندن را با دو گل به سود خود خاتمه داد تا با امیدواری بیشتری به ادامه فصل نگاه کند.

آرسنال 2-0 تاتنهام؛ تفنگ سرپر

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و تاتنهام دربی شمال لندن را در حالی برگزار کردند که توپچی ها با 19 امتیاز در رده ششم جای داشتند و تاتنهام با 4 امتیاز بیشتر تیم سوم لیگ جزیره بود.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام با آمار بسیار خوبش در دربی ها تیمش را امیدوارانه روانه امیریتس کرده بود و در سوی دیگر ونگر به این بازی به عنوان پلی برای رسیدن آرسنال به رده های بالاتر نگاه می کرد.

 

 

1254305

 

 

بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم دقایق اولیه را به محک زدن یکدیگر مشغول بودند تا اینکه اولین موقعیت خطرناک بازی را تاتنهام خلق کرد.

هری کین در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و درون محوطه جریمه با یک حرکت بدن کوشیلنی را فریب داد؛ اما ضربه نه چندان محکم او را چک به زیبایی مهار کرد. کمی بعد آرسنال دقیقه 13 می توانست توسط سانچس به گل برسد؛ اما داوینسون، مدافع تاتنهام مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 33 اریکسن روی پاس خوب دیویس ضربه ای به توپ زد که تیر دروازه مانع گل شدن آن شد. واکنش چک نیز در گل نشدن توپ موثر بود.

 

 

1254300

 

1254303

 

بازی تا دقیقه 36 با برتری محسوس آرسنال ادامه داشت و سرانجام توپچی ها مزد این برتری را گرفتند.

ارسال کاشته زیبای اوزیل از سمت چپ با ضربه سر تماشایی شکوردان مصطفی همراه شد تا توپ پس از برخورد با تیر عمودی وارد دروازه شود. این گل مشکوک به آفساید نیز بود.

 

 

1254302

 

 

آرسنال پس از این گل دست بردار نبود و همچنان به حملات خود ادامه داد تا اینکه دقیقه 41 به یک گل دیگر نیز دست یافت.

لاکازت در موقعیتی مشکوک به آفساید و در عمق خط دفاعی تاتنهام صاحب توپ شد و با یک پاس عرضی سانچس را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد. یک مهار و سپس ضربه زیر طاقی الکسیس باعث شد تا دروازه تاتنهام برای بار دوم باز شود. نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

 

 

1254301

 

 

تاتنهام نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد تا بتواند ابتدا فاصله را کم کند و سپس به دنبال گل مساوی باشد؛ اما توپچی ها با حمایت 60 هزار هوادار خود چشم به حفظ نتیجه و استفاده از ضد حملات داشتند.

بازی تا دقیقه 57 بدون صحنه خاصی دنبال شد تا اینکه روی اشتباه و سر خوردن رمزی، این هری کین بود که صاحب توپ شد؛ ولی شوت او از درون محوطه جریمه را مونرئال با تکلی بسیار عالی راهی کرنر کرد.

 

 

1254306

 

 

تاتنهام با اینکه میل بیشتری به هجوم داشت؛ ولی در خط حمله برندگی لازم را نداشت و در ضد حملات این آرسنال بود که زهردار تر نشان می داد. بین دقایق 65 تا 70 توپچی ها دو بار توسط الکسیس سانچس فرصت زدن گل های دیگر را داشتند؛ اما یک بار شوت الکسیس از روی دروازه راهی اوت شد و بار دوم ضربه او آرام بود و لوریس به راحتی آن را مهار کرد.

 

تاتنهام دقیقه 80 روی ضربه سر اریک دایر می توانست فاصله را کم کند؛ اما واکنش خوب پتر چک مانع از این امر شد.

در نهایت فشار تاتنهام و تلاش این تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت و آرسنال موفق شد این بازی حساس را با همان دو گل نیمه اول به سود خود خاتمه دهد. توپچی ها حالا با 22 امتیاز در یک قدمی تاتنهام قرار دارند.

دیدگاه‌ها