کد خبر : 1474799 | 27 آبان 1396 ساعت 19:32 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

فاصله با رئال 11 شد

لگانس 0-3 بارسلونا؛ بازگشت پیروزمندانه از مادرید

بارسلونا در دیداری که به سه امتیاز آن نیاز مبرم داشت، به لطف درخشش سوارز موفق به شکست لگانس شد تا فشارها روی رئال مادرید بیش از گذشته شود.

لگانس 0-3 بارسلونا؛ بازگشت پیروزمندانه از مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که فصل را طوفانی شروع کرده و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر قرار داشت، به مادرید آمده بود تا مقابل لگانس، تیم شگفتی ساز این فصل قرار بگیرد.

بارسا با بهترین ترکیب خود وارد زمین شد و تنها غایب بزرگ این تیم سرجی روبرتو بود.

 

 

1254351

 

 

بارسلونا بازی را خیلی زود در دست گرفت؛ ولی دفاع بسته لگانس اجازه خلق موقعیت به این تیم نمی داد. بازی کسل کننده دو تیم در ده دقیقه اول چیز خاصی نداشت. 

دقیقه 12 بازی سوارز در برخورد با مدافعان حریف درون محوطه جریمه سرنگون شد؛ اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. سه دقیقه بعد ژوردی آلبا پاس مناسبی برای سوارز ارسال کرد و این بازیکن در مصاف تک به تک با گلر لگانس موفق به گلزنی شد؛ اما کمک داور اعلام آفساید کرد. آلبا سخت معتقد بود که این تصمیم اشتباه است.

 

 

1254353

 

 

بازی بدون موقعیت خاصی دنبال می شد که بارسلونا دقیقه 28 به گل رسید. دفع عجیب گلر لگانس روی سانتر ارسالی سمدو باعث شد سوارز با تیزهوشی خود از این غفلت استفاده کرده و توپ را به گل تبدیل کند. این هفتمین گل سوارز به کوئلار(گلر لگانس) در 5 بازی بود.

 

لگانس پس از دریافت گل به سمت دروازه بارسا حمله ور شد و دو بار تا آستانه گلرنی هم پیش رفت؛ اما درخشش تراشتگن اجازه باز شدن دروازه آبی اناری ها را نداد تا بارسا یک نیمه پیروز به رختکن برود.

 

 

1254356

 

 

لگانس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بارسلونا در میان تعجب به لاک دفاعی فرو رفت.

دقیقه 52 پاس عمقی عمربات باعث شد تا بیووه با تراشتگن تک به تک شود؛ ولی ضربه مهاجم لگانس ضرب لازم را نداشت و گلر بارسا به راحتی آن را برگشت داد.

 

 

1254375

 

 

لگلانس همچنان تیم برتر میدان بود؛ ولی دقیقه 60 این بارسا بود که روی یک ضد حمله به گل رسید.

پاس مسی در سمت چپ محوطه جریمه به آلکاسر رسید. ضربه این بازیکن را گلر لگانس برگشت داد؛ ولی در ریباند این سوارز بود که موفق شد خود و بارسا را دو گله کند. شوت سوارز با دخالت مدافع لگانس وارد دروازه شد.

 

 

1254376

 

 

لگانس همچنان حمله می کرد و بازهم این تراشتگن بود که یک تنه بارسا را از پذیرش گل نجات داد. عمربات پس از گذر از سد پیکه با تراشتگن تک به تک شد؛ ولی واکنش به موقع گلر آلمانی بارسا باعث شد تا بازهم لگانس از رسیدن به گل ناکام باشد.

 

 

1254374

 

 

لگانس که از جبران نتیجه ناامید شده بود در دقایق پایانی بازی توپ و میدان را در اختیار بارسا قرار داد و آبی اناری ها بدشانس بودند که در دو موقعیت دیگر به گل نرسیدند. الکس ویدال و سوارز بخت های خوبی برای گلزنی از دست دادند تا اینکه پائولینیو دقیقه 90 بازی روی پاس رو به عقب مسی از درون شش قدم موفق شد سومین گل را هم وارد دروازه لگانس کند.

در نهایت بارسا این بازی را با سه گل به سود خود خاتمه داد و موقتا اختلاف خود با والنسیا را به 7 و با رئال به 11 افزایش داد.

 

دیدگاه‌ها