کد خبر : 1474802 | 27 آبان 1396 ساعت 19:16 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 3 - 0 ساوتهمپتون؛ درخشش قرمزها در آنفیلد

لیورپول با برتری 0-3 برابر ساوتهمپتون خود را به جمع 4 تیم بالای جدول نزدیک تر کرد.

لیورپول 3 - 0 ساوتهمپتون؛ درخشش قرمزها در آنفیلد

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده در آنفیلد با 3 گل ساوتهمپتون را مغلوب کرده و به رتبه پنجم صعود کند.

 

در دقیقه 8 بازی و روی اشتباه عجیب فن دایک، محمد صلاح می توانست زننده گل اول لیورپول باشد؛ اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. دقایقی بعد فیلیپ کوتینیو شانس خود را برای گلزنی از فاصله ای دور امتحان کرد؛ اما ضربه او با مهار فورستر همراه بود.

 

اما حملات لیورپول در دقیقه 31 منتج به گل اول شد. با پاس واینالدوم، صلاح موفق شد با ضربه ای فوق العاده به گوشه دروازه از پشت محوطه، مرسی سایدی ها را با یک گل پیش اندازد.

 

 

1254360

 

 

اما بازی هجومی تیم کلوپ استمرار یافت و این تیم در دقیقه 41 و روی پاس عمقی دیدنی کوتینیو و ضربه تمام کننده صلاح در موقعیت تک به تک برای بار دوم به گل رسید.

 

 

1254363

 

1254361

 

 

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با برتری 0-2 لیورپول به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم لیورپول فرصت خوبی برای افزایش اختلاف داشت؛ اما همکاری آرنولد و فرمینیو و ضربه ستاره برزیلی با مهار فورستر همراه بود.

 

در دقیقه 62 کوتینیو بخت خود را برای زدن گل سوم امتحان کرد؛ اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه خارج شد. چند دقیقه بعد مورنو روی پاس کوتینیو می توانست زننده گل سوم باشد؛ اما ضربه او در حالت نامتعادل راهی به دروازه نیافت.

 

اما مرسی سایدی ها در دقیقه 68 به گل سوم رسیدند. ضربه فرمینیو در محوطه توسط فورستر برگشت داده شد تا کوتینیو در ریباند با ضربه ای فوق العاده گل سوم را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 83 لیورپول باز هم می توانست به گل برسد؛ اما ضربه زیبای فرمینیو با کمترین اختلاف راهی بیرون شد.

 

در نهایت اتفاق مهم دیگری در بازی رخ نداد تا لیورپول با همان 3 گل موفق به غلبه بر ساوتهمپتون در آنفیلد شود.

دیدگاه‌ها