کد خبر : 1474803 | 27 آبان 1396 ساعت 19:16 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

لستر 0 - 2 منچستر سیتی؛ سیتیزن های بی رحم!

منچسترسیتی موفق شد با 2 گل لستر را در کینگزپاور مغلوب کرده و به صدرنشینی خود استمرار بخشد.

لستر 0 - 2 منچستر سیتی؛ سیتیزن های بی رحم!

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا با ارائه یک نمایش برتر با 2 گل لستر را مغلوب کردند تا اختلاف با تیم دوم را حفظ کنند.
 

در 20 دقیقه ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دفاع منسجم لسترسیتی اجازه خلق موقعیت را از سیتیزن ها گرفته بود.

 

اولین موقعیت مهم سیتی در دقیقه 22 به وجود آمد؛ اما همکاری سانه و استرلینگ در نهایت به گل منتج نشد.

 

در ادامه باز هم لسترسیتی موفق به بستن منافذ میانه میدان شده و نگذاشت سیتی به موقعیت گل برسد. در اواخر نیمه اول و روی ناهماهنگی اشمایکل و ماگیره تیم گواردیولا می توانست به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

 

1254367

 

1254364

 

 

اما در ثانیه های پایانی 45 دقیقه اول سیتی به گل رسید. روی حرکت تیمی و فوق العاده سیتی، داوید سیلوا در محوطه صاحب فرصت شد تا در دهانه دروازه گابریل را صاحب موقعیت کند و این مهاجم برزیلی نیز مقابل دروازه خالی کار دشواری برای زدن گل اول نداشت تا نیمه اول با برتری 0-1 سیتی به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم در همان ابتدا لسترسیتی فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت؛ اما ضربه ماگیره در مقابل دروازه به دیرک برخورد کرد.

 

در برگشت همان توپ، سیتی با ضد حمله ای طوفانی به دروازه لستر رسید و با پاس لروی سانه و ضربه فوق العاده دی بروین موفق به باز کردن دروازه اشمایکل برای دومین بار شد.

 

 

1254366

 

 

در دقیقه 50 سیتی فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت؛ اما این بار اشمایکل واکنش خوبی مقابل ضربه گابریل از دهانه دروازه داشت. 

 

در ادامه لسترسیتی بهترین بخت را برای کاهش اختلاف داشت؛ اما واکر ضربه واردی را از روی خط دروازه به شکلی فوق العاده برگشت داد تا لستر همچنان در باز کردن دروازه ادرسون ناکام باشد.

 

در ادامه لسترسیتی با تلاش بازیکنانی چون محرز و واردی تلاش فراوانی برای گلزنی داشت؛ اما دفاع مستحکم سیتی اجازه خلق موقعیت را نداد. در نهایت اتفاق خاص دیگری روی دروازه ها رخ نداد تا سیتی با همان 2 گل لستر را مغلوب کند.

 

دیدگاه‌ها