کد خبر : 1474859 | 28 آبان 1396 ساعت 00:11 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 2-1 میلان؛ شکست روسونری در سن پائولو

ناپولی در ادامه نتایج خوبش در رقابت های این فصل موفق شد در خانه مقابل میلان به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

ناپولی 2-1 میلان؛ شکست روسونری در سن پائولو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری که در این فصل به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شدند، در دیدار امشب مقابل میلان هم نمایش بسیار خوبی داشتند و در نهایت توانستند به یازدهمین پیروزی این فصل شان دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه تیم میزبان رفته رفته بازی را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که خوسه کایخون در دقیقه 12 ناپولی را پیش بیندازد اما او نتوانست از ارسال اینسینیه به خوبی استفاده کند.

 

برتری ناپلی ها ادامه داشت و میلانی ها به سختی به دنبال بسته نگه داشتن دروازه شان بودند اما سرانجام در دقیقه 33، قفل دروازه دوناروما باز شد. روی پاس عالی جورجینیو بود که اینسنیه در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

 

1254460

 

 

البته ابتدا کمک داور به نشانه آفساید، پرچمش را بالا برد اما داور با بازبینی ویدئویی صحنه، گل را پذیرفت تا ناپولی پیش بیفتد.

 

بعد از این گل هم برتری ناپولی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 37 به گل دوم برسد اما دخالت به موقع رومانیولی، دروازه میلان را بسته نگه داشت.

 

در دقایق پایانی این نیمه میلانی ها تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند اما باز هم این ناپولی بود که موقعیت های خطرناک تری ایجاد کرد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که دریس مرتنس خیلی زود گل دوم را به ثمر برساند اما دوناروما دروازه میلان را نجات داد.

 

برتری ناپلی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 72 به گل دوم رسیدند. روی پاس عالی مرتنس بود که زیلینسکی با دوناروما تک به تک شد و از زاویه ای بسته، توپ را از بین پاهای دروازه بان میلان وارد دروازه شد.

 

میلانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند در دقایق باقی مانده پیش کشیدند و در دقیقه 90+1 یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

 روی یک ارسال به محوطه جریمه ناپولی و برگشت توپ توسط مدافعان این تیم، رومانیولی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

اما بازیکنان میلان فرصت چندانی برای زدن گل دوم نداشتند و بازی با نتیجه 2-1 به سود ناپولی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها