کد خبر : 1474867 | 28 آبان 1396 ساعت 01:40 | 164.4K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی ویدیو چک در واندا متروپولیتانو

رئال می‌توانست برنده دربی باشد اگر...

اتلتیکو و رئال در دیداری به تساوی بدون گل دست یافتند که در صورت استفاده از VAR، به سختی بتوان ادعا کرد که این، نتیجه پایانی دربی می بود.

رئال می‌توانست برنده دربی باشد اگر...

به گزارش "ورزش سه"، دربی مادرید در صورت وجود ویدئوچک(VAR) احتمالا 100 دقیقه یا بیشتر طول می کشید چرا که شاهد صحنه های مشکوک و جنجالی زیادی در آن بودیم.

 

مشکوک ترین اتفاق بازی تکل لوکاس روی صورت راموس در دقیقه 35 بود که فرناندز بوربالان، داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. راموس روی همین تکل با شکستگی بینی مواجه شد و نتوانست نیمه دوم به میدان برود. با VAR، بدون شک رئال در این صحنه صاحب ضربه پنالتی می شد.

 

 

1254455

 

 

بازیکنان اتلتیکو در یک صحنه اعتقاد داشتند که توپ به دست رونالدو برخورد کرده در حالی که چنین نبود. رئالی ها نیز برخورد توپ به دست گودین و خوان فران را پنالتی می دانستند.

 

 

1254454

 

 

بازیکنان رئال در نیمه اول اعتقاد داشتند که کوریا باید به دلیل زدن توپ عامادانه به سر بنزما اخراج می شد و چند صحنه دیگر که داور به راحتی از آنها گذشت.

 

در هر صورت بدون ویدئوچک، دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا فاصله شان با بارسا به 10 افزایش یابد. سال بعد و با ورود VAR به لالیگا دیگر شاهد تصمیمات جنجالی داوری که روی نتیجه پایانی بازی تاثیرگذار باشند نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها