کد خبر : 1474880 | 28 آبان 1396 ساعت 09:55 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مونتلا: روند میلان رو به رشد است

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان مدعی شد که میلان سخت ترین مقطع فصل را پشت سر گذاشته و از این به بعد، روند این تیم رو به رشد خواهد بود.

مونتلا: روند میلان رو به رشد است

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست شب گذشته مقابل ناپولی، میلان ششمین شکست را تا به اینجا تجربه کرده و آمار بسیار ضعیفی به ثبت رسانده است. شاگردان مونتلا که در دو بازی قبلی پیروز شده بودند و کمی فشار از او کاسته شده بود، با این شکست، بار دیگر سرمربی خود را در مرکز انتقادات قرار دادند. حال مونتلا مدعی شد که سخت ترین مقطع پشت سر گذاشته شده و روند آنها از این به بعد رو به جلو خواهد بود.

 

1254460

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم باشگاه از من حمایت می‌کند و به من اعتماد دارد. از اینکه به جدول نگاه کنم ناراحت می‌شوم. دو شکست اخیر ما مقابل یوونتوس و ناپولی بوده که البته آنها جلوتر از ما هستند ولی با وجود این نتایج، ما در این بازی ها خوب کار کردیم. شخصیت مان را نشان دادیم و ثابت کردیم رو به جلو و پیشرفت هستیم. همانطور که گفتم، به عملکردمان مقابل ناپولی، یوونتوس، رم و اینتر افتخار می‌کنم (4 شکست از 4 تقابل با تیم های بزرگ)، زیرا در تمام بازی ها عالی بودیم. ما هر 3 روز بازی کردیم بنابراین زمان زیادی برای تمرین کردن نداریم. باید نتایج بهتری کسب کنیم و کارهای زیادی انجام شود. باید در زمین حریف گلزن تر باشیم."

 

دیدگاه‌ها