کد خبر : 1474936 | 28 آبان 1396 ساعت 14:45 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ ترین اشتباه زیدان در دربی (عکس)

رئال مادرید در فصلی که بسیاری اعتقاد داشتند به راحتی قهرمان لالیگا خواهد شد، پس از 12 هفته حالا 10 امتیاز کمتر از بارسلونا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تساوی برابر والنسیا و لوانته و نیز دو شکست مقابل بتیس و خیرونا فاصله کهکشانی ها با بارسلونا را تا پیش از بازی شب گذشته مقابل اتلتیکو به 8 رسانده بود و تساوی در دربی نیز سبب شد این فاصله به 10 افزایش یابد. در تاریخ لالیگا هرگز سابقه نداشته است که تیمی بتواند با جبران این فاصله، قهرمانی را از آن خود کند.

رئال برابر بارسلونایی عقب افتاده است که یکی از متوسط ترین تیم های سالیان اخیر خود را در اختیار دارد و نشانی از طراوت همیشگی در بازی بارسا به چشم نمی خورد ولی بلوگرانا با والورده به یک ماشین برد تبدیل شده است.

 

 

1254533

 

 

رئال شب گذشته تیمی بدون انرژی، خلاقیت، سرعت، انگیزه و نیروی جوانی بود. تساوی برابر اتلتیکو در شرایطی رقم خورد که آسنسیو 75 دقیقه روی نیمکت نشسته بود و دنی سبایوس هرگز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. اگر سبایوس خوب نبود چگونه جذب رئال شد؟ اگر زیدان قرار نیست به سبایوس در بازی های بزرگ اعتماد کند، چرا به عنوان جانشین خامس به رئال آمده است؟

 

 

1254534

 

 

زیدان فصل گذشته بسیاری از بازی ها را به لطف سیستم چرخشی و تعویض های درستش برنده شد اما امسال به خصوص در بازی های بزرگ او نه تنها از بازیکنان جوانش استفاده نمی کند که در طول بازی نیز بیش از دو تعویض انجام نمی دهد.

آسنسیو دقیقه 75 به جای بنزمایی وارد زمین شد که حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت. آسنسیو در پستی غیرتخصصی نیز به بازی گرفته شد تا کارآیی او نصف شود. ستاره اهل مایورکا پیش از این بارها ثابت کرده است که می توان در بازی های بزرگ روی او حساب کرد اما زیدان هرچه که از فصل می گذرد، محتاط تر و بی اعتماد تر به ستاره های جوانش نشان می دهد. ادامه این روند رئال را حداقل در لالیگا به جایی نمی رساند.

دیدگاه‌ها