کد خبر : 1474967 | 28 آبان 1396 ساعت 15:49 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی کرانچار؛ به یاد فینال فراموش نشدنی

روز آینده یکی از حساس ترین دیدارهای هفته دوازدهم در نقش جهان برگزار می‌شود که به نوعی یادآور فینال فراموش نشدنی جام حذفی سال 92 است.

یحیی کرانچار؛ به یاد فینال فراموش نشدنی

به گزارش "ورزش سه"، فصل 92-1391 سپاهان و پرسپولیس در شرایطی به فینال مسابقات جام حذفی راه یافته بودند که زلاتکو کرانچار سرمربی طلایی پوشان بود و یحیی گل محمدی که آخرین دیدار خود را به عنوان مربی پرسپولیس تجربه می کرد، سرمربی سرخپوشان پایتخت.

 

1254562


آن دیدار در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و در ضربات پنالتی این سپاهانی ها بودند که نمایش بهتری داشتند و در ورزشگاه آزادی که مملو از تماشاگر شده بود، روز تلخی را برای هواداران سرخپوش و تیم پرسپولیس رقم زدند.

 

1254561


خداحافظی غریبانه و غمبار مهدی مهدوی کیا که باعث شد علی کریمی هم با مصاحبه ای احساسی از فوتبال خداحافظی کند، بخشی از خاطرات آن فینال فراموش نشدنی است که یک سو یحیی بود و یک سو زلاتکو کرانچار.

 

1254560


حالا فردا کرانچار و یحیی گل محمدی با شرایط متفاوتی رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد. یحیی گل محمدی در تراکتورسازی شرایط جدیدی را تجربه می کند و امیدوار است که در 4 بازی باقی مانده امتیازات مناسبی جمع آوری کند تا با اضافه شدن نفرات جدید در پنجره زمستانی حداقل درپایان فصل موفق به کسب سهمیه آسیایی شود و در سوی دیگر کرانچار که فصل کابوس واری را آغاز کرده است، برای خرابتر نشدن اوضاع چاره ای جز برد ندارد.

دیدگاه‌ها