کد خبر : 1474969 | 28 آبان 1396 ساعت 15:52 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

جانباز: اوضاع امیدوار کننده نیست؛

گله بانوان هندبالیست از لیگ و تیم ملی

بازیکن تیم نفت و گاز گچساران با گله از ناهماهنگی ها و وضعیت نا مناسب باشگاه های از روزهای بد هندبال می گوید.

گله بانوان هندبالیست از لیگ و تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، راضیه جانباز بازیکن ملی پوش و اسبق باشگاه های ثامن الحجج و تاسیسات دریایی تهران که این فصل نفت و گاز گچساران یکی از 3 مهره اصلی این تیم به حساب می آید از وضعیت هندبال در فصل جاری رضایت ندارد و در گفت و گویی مفصل به توضیح آن می پردازد:

 

* فصل جدید شروع شده ؛ از شرایط خود بگویید؟


این فصل را من با تیم نفت و گاز گچساران در حالی که ١ روز مانده بود به لیگ برتر شروع کردم و در واقع می توان گفت بازی اول ما با شاهین شهر اولین جلسه ی تمرینی من با این تیم بود. بسیار ناهماهنگ بودیم در بازی اول ، اما توانستیم بازی را ببریم..

 

* سایر تیم ها چه طور ؟


باشگاه نفت و گاز جز اصیل ترین و قدیمی ترین باشگاه های ایران هستند که در ادوار گذشته معمولا در لیگ حضور داشتند، اما امسال را متفاوت تر از تمام سال های قبل شروع کردند. آنها تیمی قدرتمند بسته اند و ما برای به دست آوردن یکی از سکوهای اول تا سوم می جنگیم..

 

*  تیم ملی مدت هاست در تعطیلی به سر می برد؛ دلیل آن را می دانید ؟


در مورد تیم ملی چیزی جز تاسف خوردن ندارم که بگویم، ما تیم ملی درستی نداریم و در واقع بعد از سرمربی خارجی خانم پانیچ به نوعی تیم ملی دیگر اسمش تیم ملی نیست. باید برای تیم ملی بانوان پایه سازی شود واقعا احتیاج داریم که مربیانی بروند و در کشورهای اروپایی هندبال را یاد بگیرند و از این همه نیروی با استعداد و جوان در آینده استفاده کنند.


* کمک فدراسیون چه می تواند باشد ؟

 

فدراسیون تمام تلاشش را می کند که هندبال به روزهای خوبش بر گردد. مطمئنا بانوان هم جزئی از برنامه ی فدراسیون است، هندبال ایران میتواند کمتراز ١٠ سال آینده جز سه تیم برتر آسیا باشد.  کمی توجه و برنامه ی بلند مدت برای این بخش حتما نتیجه بخش خواهد بود.

 

* وضعیت لیگ امسال چه طور است؟


به نظرم لیگ آنقدر سطح بالایی ندارد. هرچند نتیجه ها بهم نزدیک است و این دلیلش پخش شدن بازیکنان در تیم های مختلف است. اما از نظر کیفیت و سطح بازیکن خیلی دلچسب نیست و اینکه بازیکنان سطح بالای هندبال یک به یک خداحافظی می کنند.


* صحبت پایانی؟
این حرف شاید خیلی تکراری باشد اما هندبال ایران خیلی پتانسیل دارد. واقعا ژن ایرانی ورزش خیلی خوب و کافی است که در تیمهای پایه با برنامه ریزی کار شود. آنوقت می بینیم که چطور دختران هندبالی می توانند باعث افتخار شوند.

دیدگاه‌ها