کد خبر : 1474970 | 28 آبان 1396 ساعت 16:00 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

270 میلیون از پرسپولیس طلبکار هستم

آقازمانی: آسیا حق نفت و بازیکنانش است

نفت تهران فردا درورزشگاه تختی میزبان سایپا است و پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه این تیم بحران زده را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

آقازمانی: آسیا حق نفت و بازیکنانش است

به گزارش "ورزش سه" نفت در حالی باید در هفته دوازدهم به مصاف سایپا برود که هنوز مشکلات اساسی این باشگاه در زمینه مدیریت به پایان نرسیده و مشخص هم نیست چه زمانی مشکلات این تیم حل خواهد شد. نفت تاوان مشکلاتش را با حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داد و حالا این تیم تنها چشم به مسابقات لیگ برتر دارد.

سامان آقازمانی هافبک تیم نفت دررابطه با شرایط این روزهای تیم گفت:« اول و قبل از هرچیز می خواهم به خانواده جان باختگان حادثه زلزله تسلیت بگویم. درباره تیم هم باید بگویم خداراشکر تیم به ثبات رسیده و بچه ها تمرینات خوبی را انجام می دهند چرا که همه می دانند مهمترین چیز این است که تلاش و تمرین کرده و در مسابقات خودشان را نشان بدهند.»

او افزود:« حذف ما از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خیلی بدی بود و امیدوارم با تلاشی که کادرفنی و مدیریت باشگاه انجام می دهند تیم به آسیا بازگردد چرا که این حق باشگاه و بازیکنان آن است که با هرشرایطی که باشگاه دارد در آسیا بازی کنند. آن هایی که معتقدند شرایط نفت برای حضور در آسیا خوب نیست شاید نمی دانند که ذوب آهن که الان قرار است به جای ما به آسیا برود با سیزده امتیاز در رده نهم است و فقط یک امتیاز از تیم نفت بیشتر دارد. ضمن این که نفت امسال شرایط خاصی داشته و اگر این تیم شرایط نرمالی تا اینجا داشت و از نظر روحی و روانی شرایطش بهتر بود با این بازیکنان جوان و با انگیزه ای که دارد می توانست در آسیا نتایج خوبی هم بگیرد.»


هافبک نفت تهران گفت:« تیم ما مشکلات زیادی داشت اما مگر استقلال، تراکتور و پرسپولیس مشکل نداشتند. اگر بحث بدهکاری و مطالبات است که پرسپولیس همین الان فقط سه و نیم میلیارد تومان به علی دایی بدهکار است. یا هاشم بیگ زاده که از استقلال میلیاردی طلب دارد. تمام باشگاه های ایران درگیر چنین اتفاقاتی هستند. از نظر امکانات هم تیم نفت یک ورزشگاه اختصاصی دارد اما برخی تیم ها همین را هم ندارند.»


آقازمانی در ادامه درباره بازی فردای تیمش برابر سایپا گفت:« بازی فردا برای ما یک بازی مهم است. سایپا تیم سابق خودم است و انگیزه زیادی دارم تا جلوی این تیم و مربی سابقم علی دایی که به او خیلی مدیون هستم بازی خوبی انجام بدهم. امیدوارم بهترین بازی ام را مقابل سایپا انجام داده و به آقای دایی درس پس بدهم.»


او همچنین اضافه کرد:« تیم ما انگیزه زیادی دارد و تمرینات خوبی هم انجام داده و با هدف سه امتیاز بازی به مصاف سایپا می رویم.» هافبک سابق پرسپولیس درباره مطالباتش از این باشگاه هم گفت:« 270 میلیون تومان چهارسال است که از پرسپولیس طلبکار هستم. از این باشگاه شکایت هم کرده ام اما کسی پاسخگو نیست. من هم تا این لحظه به خاطر هواداران سکوت کرده ام.»


 او در انتها هم گفت:« می خواهم از آقای دایی بازهم تشکر کنم چون در این ده سالی که شاگرد ایشان بودم خیلی برای من زحمت کشیدند.»

دیدگاه‌ها