کد خبر : 1474982 | 28 آبان 1396 ساعت 16:27 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

نزهتی سومین غایب پس از ابراهیمی و سام کن

بدشانسی سپیدرودی‌ها تکمیل شد

پویا نزهتی، مهاجم پرتلاش و متعصب سپیدرود بازی فردای سپیدرود برابر ذوب آهن از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد.

بدشانسی سپیدرودی‌ها تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، نزهتی در جریان تمرین روز شنبه احساس ناراحتی کرد و با نظر کادرفنی به تمرینات ادامه نداد و با مشخص شدن جواب آزمایش این بازیکن او دچار پارگی عضله در پای راست شده و در بازی حساس فردا غایب است.

 

دکتر فیروزی فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود در این ارتباط اظهار داشت: در انتهای تمرین روز شنبه و در خلال تمرینات تخصصی مهاجمین پویا در عضله چهارسر پای راست خود احساس درد و سوزش کرد که با توجه به درد موجود اجازه ادامه تمرین را به او ندادیم.

او ادامه داد: متاسفانه بعد از تمرین با توجه معاینات بالینی و تصویر برداری که از عضله پای پویا نرهتی صورت گرفت متوجه پارگی جزیی در عضله چهارسر رانی او شدیم که بلافاصله درمان فیزیوتراپی را برای او شروع کردیم.

 

وی در رابطه با حضور نزهتی در دیدار پیش رو گفت: در مورد احتمال بازی کردن پویا در بازی مقابل ذوب آهن باید عرض کنم که با توجه به شدت و محل آسیب، فیزیوتراپی او را به صورت فشرده و چند نوبت در روز انجام می دهیم و امیدواریم که بتوانیم او را برای بازی در اختیار کادر فنی قرار دهیم ولی تصمیم نهایی منوط به تست های فانکشنال است که در روز بازی از او می گیریم.

 

دکتر فیروزی در ارتباط با با آخرین وضعیت نزهتی در اردوی امروز این تیم برابر ذوب آهن گفت: تیم پزشکی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند وی را به این بازی برساند اما پویا امروز به شدت درد داشت و این درد کار فیزیوتراپی را سخت می کند و مراحل درمان را کند خواهد کرد و باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط درمان وی به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها