کد خبر : 1474990 | 28 آبان 1396 ساعت 17:00 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جم، به دنبال هت‌تریک مقابل خوزستانی ها

شاگردان مهدی تارتار فردا برای سومین بار در این فصل مقابل یک تیم خوزستانی قرار می گیرند.

پارس جم، به دنبال هت‌تریک مقابل خوزستانی ها

به گزارش "ورزش‌سه"،  یکی از مهم ترین بازی های هفته ی دوازدهم لیگ برتر فردا در اهواز برگزار می شود. تیم فوتبال پارس جنوبی جم باید در دیداری سخت در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد. این دیدار که در کنار بازی پرسپولیس-پدیده، یکی از دو تقابل تیم های بالای جدول در هفته دوازدهم محسوب می شود، برای مدعیان این فصل لیگ حائز اهمیت خواهد بود.

 

تیم صدرنشین پارس جنوبی در حالی باید به مصاف شاگردان پورموسوی برود که تا کنون 2 بار با دیگر تیم های استان خوزستان در لیگ امسال بازی کرده است. شاگردان تارتار در هفته چهارم لیگ برتر میزبان تیم صنعت نفت بودند که در یک بازی جذاب  و با گل های نورمحمدی و آلویس نانگ حریف سختکوش خود را با شکست بدرقه کردند.

دیگر جدال جمی ها با تیم های خوزستانی تنها 6 روز بعد و در هفته پنجم لیگ رقم خورد. در روزی که استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی از تیم شگفتی ساز تارتار میزبانی می کرد، پارس جم موفق شد حریف خود را در اهواز با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند. تک گل این بازی را امید سینگ برای پارس به ثمر رساند.

 

حالا پس از این 2 پیروزی، نماینده شایسته استان بوشهر در هفته دوازدهم لیگ برای سومین بار با تیمی از خوزستان روبرو خواهد شد و باید دید آیا تیم فولاد، که قوی ترین تیم خوزستانی لیگ هفدهم به حساب می آید، می تواند مقابل صدرنشین لیگ کاری از پیش ببرد یا به سرنوشتی مشابه هم استانی های خود دچار خواهد شد.

دیدگاه‌ها