کد خبر : 1475014 | 28 آبان 1396 ساعت 18:22 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

سمپدوریا 3- 2 یوونتوس؛ بازگشت ناتمام بانوی پیر

سمپدوریا در خانه خود با برتری 2-3 شکست را به یوونتوس تحمیل کرد.

سمپدوریا 3- 2 یوونتوس؛ بازگشت ناتمام بانوی پیر

 

به گزارش "ورزش سه"، سمپدوریا موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده وبا گل های زاپاتا، توریرا و فراری با 3 گل در برابر گل های ایگواین و دیبالا در ثانیه های پایانی، قهرمان 6 فصل گذشته سری آ را مغلوب کند.

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 2 و روی پاس برناردسکی و ضربه ایگواین می توانست به گل برسد اما شوت مهاجم یووه با فاصله اندک به بیرون رفت.

 

در ادامه رفته رفته سمپدوریا جریان بازی را در دست گرفت و می توانست در دقیقه 20 دروازه یووه را باز کند اما ضربه والی کوالیارلا راهی به دروازه نیافت.

 

 

1254591

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال کوادرادو، مانزوکیچ می توانست با ضربه ای آکروباتیک به شکل فوق العاده زننده گل اول باشد اما مدافعان سمپدوریا در آخرین لحظه مانع شدند.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس مانزوکیچ، خدیرا با ضربه ای محکم دروازه سمپدوریا را تهدید کرد اما شوت او با فاصله کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

1254593

 

 

با شروع نیمه دوم باز هم بیانکونری کار را هجومی آغاز کرد و باز هم ایگواین از گوشه محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این بار هم بازیکنان حریف مانع شدند.

 

اما در دقیقه 52 این سمپدوریا بود که به گل رسید. دفاع عجیب مدافعان یووه باعث شد توپ در محوطه به زاپاتا برسد و او نیز با ضربه سر دقیق بالاتر از لیخشتاینر توپ را به گوشه دروازه شزنی فرستاد.

 

 

1254590

 

 

بعد از دریافت گل یوونتوس به فکر جبران افتاد و خیلی سریع می توانست با ارسال پیانیچ و ضربه سر ایگواین به گل تساوی برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

در دقیقه 67 خدیرا بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با عکس العمل ویویانو همراه بود که باعث مصدومیت گلر سمپدوریا نیز شد.

 

 

1254595

 

 

اما در دقیقه 72 سمپدوریا به گل دوم هم رسید. توریرا پشت محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دیدنی به گوشه دروازه برتری تیمش را 2 برابر کرد.

 

اما این پایان کار نبود و یوونتوس در دقیقه 80 گل سوم را نیز دریافت کرد. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، کوالیارلا در دهانه دروازه فراری را صاحب فرصت کرد تا او با ضربه ای دقیق زننده گل سوم باشد.

 

در ادامه یوونتوس 2 بار توسط دیبالا و کاستا می توانست اختلاف را کم کند اما بی دقتی مهاجمان یووه باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

 

در ثانیه های پایانی یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایگواین آن را تبدیل به گل کرد تا اختلاف به 2 گل برسد. این پایان کار نبود و دیبالا در دقیقه 93 با حرکتی انفرادی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما دیگر تلاش بیانکونری نتیجه نداد تا در نهایت یووه 2-3 مغلوب سمپدوریا شد.

دیدگاه‌ها