کد خبر : 1475060 | 29 آبان 1396 ساعت 00:10 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی اینتر با دبل ایکاردی

اینتر موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 2-0 آتالانتا را شکست دهد و به رتبه دوم جدول سری آ صعود کند.

پیروزی خانگی اینتر با دبل ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی از لغزش امروز یوونتوس استفاده کردند و به لطف درخشش مائورو ایکاردی توانستند به پیروزی برسند و به رتبه دوم جدول سری آ صعود کنند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود؛ اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه آتالانتا ایجاد نشد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میهمان هم پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 17، ایلیچیچ دروازه اینتر را باز کند؛ اما واکنش خوب سمیر هاندانوویچ، مانع از باز شدن دروازه نرآتزوری شد.

 

چند دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود که اولین موقعیت های خطرناک شان را روی دروازه حریف ایجاد کنند؛ اما ایکاردی دو موقعیت پیاپی را از دست داد تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

حملات دو تیم ادامه داشت؛ اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اینتر هجومی تر آغاز کرد و بعد از اینکه ایکاردی یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، این تیم در دقیقه 51 سرانجام به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال آنتونیو کاندروا در دهانه دروازه به ایکاردی رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

 

1254657

 

 

بعد از این گل بازیکنان آتالانتا پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه اینتر ایجاد کردند؛ اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 60 به گل دوم رسید. نفوذ دی آمبروزیو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه سر ایکاردی، تبدیل به گل دوم اینتر شد.

 

1254656

 

ایکاردی در دقیقه 62 می توانست گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند؛ اما این بار حضور به موقع مدافع آتالانتا، دروازه این تیم را نجات داد.

 

در ادامه بازیکنان آتالانتا تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند؛ اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها